Suzuki GSX-R 400 - 1992
Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 10-09-02 17:37

Hejsa gruppe.

Jeg står og overvejer at købe en Suzuki GSX-R 400 fra 1992. Den er
umiddelbart velholdt osv osv - alt det er styr på, men jeg er interesseret
i at vide om nogen af jer erfarne gutter har nogle kommentarer til denne
maskine. Er der nogle kendte problemer med modellen, eller noget andet man
skal være specielt opmærksom på?

På forhånd mange tak for input.

--
Mvh. Simon Pedersen

Fra : Lasse Madsen

Dato : 10-09-02 18:02

søg på google groups under dk.fritid.motorcykel efter

lasse madsen GSX

eller noget i den stil ... der skulle gerne være et par som afslører et par
(i mine øjne - negative) sandheder om den maskine

m.v.h.
l. madsen

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 11-09-02 08:14

"Lasse Madsen" <lasse.madsen@elektronik.dk> wrote in

Hej Lasse

> søg på google groups under dk.fritid.motorcykel efter
>
> lasse madsen GSX
>
> eller noget i den stil ... der skulle gerne være et par som afslører
> et par (i mine øjne - negative) sandheder om den maskine

Først skal du have tak for dit svar.

Jeg fandt <a649po$545$1@sunsite.dk> der beretter det samme som Tommy Fer
gør i et andet svar til min post: At motoren skal renoveres efter ca.
40.000km.

Ellers andet ?

På forhånd tak.

--
Mvh. Simon Pedersen

Fra : -[ F e r ]-

Dato : 11-09-02 13:38

> Jeg fandt <a649po$545$1@sunsite.dk> der beretter det samme som Tommy Fer
> gør i et andet svar til min post: At motoren skal renoveres efter ca.
> 40.000km.

men igen, tror altså det ligger i en balance af vedligehold og kørsel. Har
set et par stykker der gik fint efter 55.000, men det er nok en meget god
tommelfinger regel.

mvh Tommy Fer

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 15-09-02 11:06

" -[ F e r ]-" <fer@cool.dk> skrev i en meddelelse

> men igen, tror altså det ligger i en balance af vedligehold og kørsel. Har
> set et par stykker der gik fint efter 55.000, men det er nok en meget god
> tommelfinger regel.

Det med renovation ved 40.000 km, er det når cyklen har kørt de ca 40.000
eller er det ved hver 40.000?

--
Jacob

Fra : -[ F e r ]-

Dato : 10-09-02 22:10

"Simon H. Pedersen" <simon@SPAMNEJTAKemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> maskine. Er der nogle kendte problemer med modellen, eller noget andet man

Historier som jeg har hørt om modellen (ikke noget jeg har bekræftet)

Skal renoveres ved 40Kkm ca. Men har mødt modeller der går fint ved 54Kkm

ellers har cyklen vist ingen større problemer.

Jeg har set på et par stykker. Generelt var de i ok stand, dog trængte alle
til nye fjedre i forgaflen, og service standen var ikke perfekt på nogen af
dem.

mvh Tommy Fer