Upload af Flash - Kan ikke afspilles...
Fra : Morten Jørgensen

Dato : 10-09-02 16:05

Jeg har prøvet at lave en del små Flash film på omkring de 20 kB.
Jeg har så prøvet at uploade det til både www.nerdygamer.dk og
www.startlinket.dk men ingen af stederne virker det... Det kan simpelthen
ikke loades - eller rettere, den bliver ved med at loade og bliver aldrig
færdig!?
Pt. skulle den ligge på: http://www.startlinket.dk/tinv.swf

Nogen der ved hvad problemet kan være? Har testet det på hele 2 computere og
med flere forskellige film i forskellige størrelser...

--
M.v.h. Morten Jørgensen
http://bytte.startlinket.dk

Fra : Bo Dudek

Dato : 10-09-02 17:09

> [...]
>
>Nogen der ved hvad problemet kan være? Har testet det på hele 2 computere og
>med flere forskellige film i forskellige størrelser...
ehm.. kan sagtens se første billede med det ovale lilla felt.. men den
mangler stadig at loade noget.. kan du beskrive, om du bruger
LoadMovie eller anden action til at hente flere swf'er ind i
hinanden.. ??

Kind regards

Bo Dudek
http://www.bodudek.dk
http://www.bodudek.dk/cd (dsl or faster conn. only)

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 10-09-02 17:38

"Bo Dudek" <bo@FJERNbodudek.dk> wrote in message
> [...]
> mangler stadig at loade noget.. kan du beskrive, om du bruger
> LoadMovie eller anden action til at hente flere swf'er ind i

Det er bare én eneste film, som kun benytter 4 til 5 layers og ikke fylder
noget videre... Jeg er meget ny til Flash, så det er bestemt ikke noget
advanceret, men kan du give mig et kursus i hvordan man skal lægge dem på en
webserver? Jeg ved nemlig ikke om det er krævet at det ligger i en HTML
fil...

Fra : Bo Dudek

Dato : 10-09-02 19:01

> [...]
>webserver? Jeg ved nemlig ikke om det er krævet at det ligger i en HTML

det eneste, der er påkrævet, er, at webbrowseren har installeret et
flash plugin.. kig f.eks. her:

http://www.vejlekajakklub.dk/klubdragt.swf

denne swf kører UDEN html, sålænge du indtaster den præcise sti.. så
der skulle ikke være andet i det end at lægge på serveren.. du kan
evt. prøve at maile filen til mig.. gerne den originale fla.. :)

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 10-09-02 17:58

"Morten Jørgensen" <admin@startlinket.dk> wrote in message
> [...]
og
> med flere forskellige film i forskellige størrelser...

Nu fik jeg det til at virke... Var åbenbart pga. DOS´s FTP klient, som også
kom med nogle mystiske fejlmeddelser, men det virker ellers fint nu.

Fra : Bo Dudek

Dato : 10-09-02 19:01

[...]

ups.. fik ikke lige læst denne her..;)

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 10-09-02 19:24

"Bo Dudek" <bo@FJERNbodudek.dk> wrote in message
news:3d7e334c.16808289@news.cybercity.dk...> [...]
> ups.. fik ikke lige læst denne her..;)

Helt iorden, men det virker i hvert fald nu, så jeg siger tak for jeres
hjælp.