ang. køb af de gamle Dragonlance bøger...
Fra : Bong

Dato : 10-09-02 15:40

Hej.

Jeg vil høre om der er nogle her der har serierne eller nogle af serierne
af: forhistorier - heltesagn - Krøniker - Legender - Heltenes børn
Til at ligge som i gerne vil sælge?

Med venlig hilsen

Niels

Fra : Preben Pedersen

Dato : 10-09-02 20:21

"Bong" <bong@mail.mira.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Jeg vil høre om der er nogle her der har serierne eller nogle af serierne
> af: forhistorier - heltesagn - Krøniker - Legender - Heltenes børn
> Til at ligge som i gerne vil sælge?

Tja, jeg har da nogle stykker.
De er på engelsk, men hvis det ikke gør noget, så står de altså bare her og
fylder op.
Jeg har følgende: Chronicles 1-3, Legends 1-3 og Tales 1-3.
Bortset fra Chronicles 1 (som desværre har været udlånt) er de alle i fin
stand.
Hvis det har interesse, så send en mail.
--

Venlig hilsen
Preben Pedersen

Fra : Frost

Dato : 10-09-02 21:09

"Bong" <bong@mail.mira.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg vil høre om der er nogle her der har serierne eller nogle af serierne
> af: forhistorier - heltesagn - Krøniker - Legender - Heltenes børn

Jeg mener at jeg så en del af dem (på engelsk) i Farao's Cigarer de sidste
par gange jeg var derinde.

Fra : Bong

Dato : 11-09-02 06:33

Og hvor er det lige det er? :)

Er der flere der har nogle så mail endelig!

/Niels

Fra : Jakob B.

Dato : 11-09-02 08:15

> [...]
>
> Jeg vil høre om der er nogle her der har serierne eller nogle af serierne
> af: forhistorier - heltesagn - Krøniker - Legender - Heltenes børn

Mange af bøgerne fås stadigvæk i handlen - på engelsk altså. Har f.eks. lige
købe "Chronicles" trilogien i Comix i Odense. Se Wotc hjemmeside for en
liste over bøger:

http://www.wizards.com/default.asp?x=books/dl/novelguide

Faraos finder du her:

http://www.faraos.dk/games/

Fra : Jan Ozimek

Dato : 11-09-02 09:18

Du kan sikkert finde dem på biblioteket, men de har nok kun de danske
udgaver.
-- Og de er jo nok ikke til salg

mvh. Jan

Fra : Jonas Engelhardt

Dato : 12-09-02 23:36

On Tue, 10 Sep 2002 16:40:20 +0200, "Bong" <bong@mail.mira.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg vil høre om der er nogle her der har serierne eller nogle af serierne
>af: forhistorier - heltesagn - Krøniker - Legender - Heltenes børn

Er de da udgået ?