Konvertering af DSI
Fra : Anne Bordum & Jesper~

Dato : 10-09-02 16:00

Hej Gruppe.
Jeg har en database i DSI, jeg skal konvertere til en access-database.
Eller, jeg skal ha' data ud på en måde, så de kan losses over i en
access-database uden at det hele skal tastes igen. How to do ?
Hjhælp modtages med kyshånd

Jesper

Fra : Svend Nielsen

Dato : 12-09-02 07:38

"Anne Bordum & Jesper Hansen" <bordum.hansen@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:DGnf9.64957$ww6.4708198@news010.worldonline.dk...
> [...]
> Eller, jeg skal ha' data ud på en måde, så de kan losses over i en
> access-database uden at det hele skal tastes igen. How to do ?

Kan DSI ikke eksportere i et format som Access kan læse/importere. F. eks.
kommasepararet eller Excel ?

Svend

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 12-09-02 18:38

Anne Bordum & Jesper Hansen wrote:

> Jeg har en database i DSI, jeg skal konvertere til en access-database.
> Eller, jeg skal ha' data ud på en måde, så de kan losses over i en
> access-database uden at det hele skal tastes igen. How to do ?

Det er møj længe siden, men vil af bare nostalgi gerne hjælpe,
hvis jeg kan,
men svjh er der flere versioner af DSI-basen, så jeg tror det
vil være nemmest, hvis du tør maile basen til mig.

Lover intet, andet end prøve, jeg har en disk med dantext på.

Og fortrolighed, ja, det er som jeg har til daglig.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.