Ost...
Fra : Inger

Dato : 10-09-02 13:19

Hej NG

Er der mon nogen der har erfaring med hvor meget fedt der skal være i en ost
førend den kan smelte? Her tænker jeg på skiveost som fx rives til lasagne
eller pizza...

Knuz Inger

Fra : Mette Schmidt

Dato : 10-09-02 19:12

> Er der mon nogen der har erfaring med hvor meget fedt der skal være i en ost
> førend den kan smelte? Her tænker jeg på skiveost som fx rives til lasagne
> eller pizza...

Jeg har en 11% Øko-ost fra ISO, som smelter fint :)

Mvh Mette

Fra : Inger

Dato : 11-09-02 09:30

"Mette Schmidt" <news@monkeyspecies.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har en 11% Øko-ost fra ISO, som smelter fint :)
>
> Mvh Mette

Okay... Nogle der har erfaringer med at smelte ost med mindre fedt i?

Fra : Nette

Dato : 11-09-02 10:12

"Inger" <inger@ilddrage.dk>

> Okay... Nogle der har erfaringer med at smelte ost med mindre fedt i?

Jeg bruger Cheasys 9%. Det tager lidt længere tid, og bliver lidt mere
gummiagtig, men det er et meget fint alternativ for mig....

Nette

Fra : Inger

Dato : 11-09-02 15:58

Tak for svarene...

Fra : Mette Schmidt

Dato : 11-09-02 22:31

> Okay... Nogle der har erfaringer med at smelte ost med mindre fedt i?

Hvor lavt fedtindhold vil du ned på?