Hvorfor får jeg denne mail retur?
Fra : Anders Nielsen

Dato : 10-09-02 12:19

Hej...

Hvorfor er det at jeg af og til ikke kan sende vedhæftede filer til en
bestemt emailadresse. Der burde ikke være nogle grænser for hvor store filer
jeg kan sende til den og inboxen er ikke fyldt op. Har lagt et billede i
dk.binaer af min returmail

og hvis jeg gør det her rigtigt, så burde den værei enden af det her link:

Xtkf9.64894$ww6.4684324@news010.worldonline.dk

Mvh

Anders

Fra : Anders Nielsen

Dato : 10-09-02 12:20

> og hvis jeg gør det her rigtigt, så burde den værei enden af det her link:
>
> Xtkf9.64894$ww6.4684324@news010.worldonline.dk

Hmmm.. .gjorde jeg åbenbart ikke, men den ligge stadig i dk.binaer

mvh
anders

Fra : Anders Nielsen

Dato : 10-09-02 12:26

Og nu skulle det rigtige link være der!

Håber stadig I har lyst og I kan hjælpe.

Mvh
Anders

Fra : Anders Nielsen

Dato : 11-09-02 14:34

Det er stadig denne mail jeg modtager og mit problem er det samme:

Her er lidt flere oplysninger:

Jeg kan sende alm. mails til adressen, der altså er rigtig og rent faktisk
findes.

Fra nogle andre mailadresser kan jeg sende alle typer vedhæftede filer til
tox@xot.dk

Men fra denne ene mail-adresse har jeg problemer med at sende vedhæftede
filer af typen .mpg eller .rm. Jeg kan sagten sende tre billeder der
tilsammen fylder 3Mb, men jeg kan ikke sende 1 fil af typen .rm der kun
fylder 700kb. Det synes jeg er underligt!

Der er INGEN pladsgrænse på modtager eller afsender mailadresserne.

Håber der er en eller anden der har et godt råd!

Mvh
Anders

Fra : Ivar Madsen

Dato : 10-09-02 21:22

On Tue, 10 Sep 2002 13:19:29 +0200, "Anders Nielsen"
<mailto_tox@gjk.dk> wrote:

> [...]
>jeg kan sende til den og inboxen er ikke fyldt op. Har lagt et billede i

Det havde nu været letter hvis du havde taget en copi af texten du fik
bronchet og lagt ind her, nå men aligevel.

Som der står så har adressen tox@xot.dk en permanent fatal error, det
betyder at den ikke eksistere.

--
news.milli.dk fører pga. HD problem på min arbejdsmaskine
kun de grupper jeg selv følger mere eller mindre med i.

Fra : Anders Nielsen

Dato : 11-09-02 08:54

"Ivar Madsen" <news-23-08-02@milli.dk> wrote in message

> Som der står så har adressen tox@xot.dk en permanent fatal error, det
> betyder at den ikke eksistere.

Og hvad kan man så gøre for at kunne sende mail til denne adresse som rent
faktisk eksistere?

Mvh
Anders

Fra : Peter Kjær

Dato : 12-09-02 16:14

Hejsa,

Som jeg læser det vil alt hvad der bliver sendt til denne bruger blive
vidersendt, og der er her filmen knækker da mailserveren tror at du prøver
at lave relay, hvilket den ikke tillader unden at du har en konto der.

--
Ses,

Peter
www.air365.dk - Dykkerklubben for alle certifikater

Fra : Anders Nielsen

Dato : 13-09-02 13:56

Sendte en mail til gullestrupnet.dk. De kunne forklare mig problemet. Det
viser sig de tager en ny mailserver i brug i dag. Denne har de lavet nogle
test på for et stykke tid siden. De har åbenbart glemt at slukke den eller
noget i den stil, så nogle af mine mails forsøgte at få forbindelse til
denne server.

TROR det var noget i den stil de skrev til mig. Håber I forstod lidt af det.

Tak for hjælpen til alle der forsøgte sig.

Mvh
Anders