Info oenskes om XT600E
Fra : Henning Pedersen

Dato : 10-09-02 11:57

Hej med jer,

En kammarart har lige købt en Yamaha XT600E. Han har fået at vide at den har
40HK - men har senere erfaret at nogen har 45 HK - ved nogen hvad forskel
der er, og hvis ja - hvad skal man gøre for at få 5 hyppere mere.
Hans model er 2001 - måske er der sket en lettere tuning på 2002 modellerne?

Mvh - Henning

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 10-09-02 12:16

Min fra 2000 er da så vidt jeg ved opgivet til 45hk.

Er det ikke bare trykfejl.... ?? Eller er det en angivelse ved et andet
omdr. tal?

Jeg tror ikke der er den store forskel på de forskellige årgange af XT600E

--
Mvh.
Henrik

Fra : Henning Pedersen

Dato : 10-09-02 13:04

Hej Henrik,

Tak for din info.

Jeg har søgt lidt siden, og det er korrekt at der er forskel på omdr. tal.

40 HK opnåes ved 6250 o/min.
45 HK opnåes ved 6500 o/min

Man kunne måske forstille sig at de nyere er blevet neddroslet, af en eller
anden mærkelig årsag.

Skulle nogen vide hvordan man kommer tilbage til de 45 hk'er vil makkeren
blive glad.

Mvh - Henning

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk <xng@post.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:alkk6e$ln3$1@sunsite.dk...