Den nye R6'er...
Fra : peterl

Dato : 10-09-02 09:13

Fra : Michael K. S.

Dato : 10-09-02 09:34

On Tue, 10 Sep 2002 10:12:42 +0200, "peterl" <pvl@ioi.dk> wrote:

>http://www.2wf.com/articles/top_story/3276632B-CA2B-4CA5-AD16-B9A95D97E248.a
>sp

Ingen USD - det var sært....

-M

Fra : peterl

Dato : 10-09-02 10:07

Det er nok kampen om vægten der har gjort udslaget. Man kan dog undre sig
over at Yamaha har reklameret med deres nye vægtbesparende
vakuumstøbemetoder og så er vægten alligevel kun reduceret ca. 4 kg.

Den nye cbr600 har forøvrigt heller ikke USD gaffel, den har til gengæld
underseat pipe. Najs!

Nu mangler vi bare nogle tal-facts...

.... Og nogle gratis prøvekørsler... Og nogle lavere afgifter... Og den
rigtige lotto-kupon...

-PeterL

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 10-09-02 10:13

> ... Og nogle gratis prøvekørsler... Og nogle lavere afgifter... Og den
> rigtige lotto-kupon...

Med den rigtige kupon bliver afgiften triviel

*nu ser R6 lige så godt ud som sin storebror*

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 10-09-02 17:14

"Henrik Steen Larsen" <hsl@code12.dk> wrote in message

> *nu ser R6 lige så godt ud som sin storebror*

ahh.... næsten

Kenneth S
(sølv R1)

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 10-09-02 20:33

"Kenneth Sørensen" <kso@REMOVE_THISkrak.dk> skrev i en meddelelse

> "Henrik Steen Larsen" <hsl@code12.dk> wrote in message

> ahh.... næsten

ikk græde, vel :)

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - *suk*

Fra : Michael K. S.

Dato : 10-09-02 10:18

On Tue, 10 Sep 2002 11:07:16 +0200, "peterl" <pvl@ioi.dk> wrote:

>Det er nok kampen om vægten der har gjort udslaget.

Måske,det undrede mig bare, idet den nye Kawa har,og de første
meldinger lød på at R6'eren også ville få det....

>Man kan dog undre sig
>over at Yamaha har reklameret med deres nye vægtbesparende
>vakuumstøbemetoder og så er vægten alligevel kun reduceret ca. 4 kg.

Men bedre end ingenting og det går da den rigtige vej,for min skyld
måtte de meget gerne lave en 140 kg's 400-500 ccm istedet,den ville
jeg hellere ha'

>Den nye cbr600 har forøvrigt heller ikke USD gaffel, den har til gengæld
>underseat pipe. Najs!

Jeps,har set,ser noget funky ud... )

>Nu mangler vi bare nogle tal-facts...

Tjah de (fabriksopgivne) lyver som regel alliwl ad pommern til
såååå....

>... Og nogle gratis prøvekørsler... Og nogle lavere afgifter... Og den
>rigtige lotto-kupon...

Jeps,for billige det bliver de nye 6'ere i hvert fald ikke.

-M

Fra : Erland R. Nielsen

Dato : 10-09-02 23:39

"peterl" <pvl@ioi.dk> wrote in message
> Det er nok kampen om vægten der har gjort udslaget. Man kan dog undre sig
> over at Yamaha har reklameret med deres nye vægtbesparende
> vakuumstøbemetoder og så er vægten alligevel kun reduceret ca. 4 kg.

Hvornår mon de har tænkt sig at sætte lette kulfiberfælge på lortet. De
roterende masser af hjulene overstiger jo snart den affjedrede masse. De
japanere (og andre) er sku' da totalt kedelige i deres produktudvikling.
Smid dog de forgafler væk, og lad os få forhjulsophæng der virker. mvh
Erland

Fra : Erland R. Nielsen

Dato : 10-09-02 23:41

Det vildeste der sker i år er at Kawa 636 og racer 6'erren får radielt
opspændte bremser i for, og radialmekanik ved bremsegrebet. Der sker bare
noget. mvh Erland

Fra : peterl

Dato : 11-09-02 09:58

Rolig nu! Prisen skal jo også være et sted så nogen folk faktisk køber dem
og ikke bare står og savler over dem...

Fra : Jes Vestervang

Dato : 11-09-02 12:52

peterl wrote:

> Rolig nu! Prisen skal jo også være et sted så nogen folk faktisk køber dem
> og ikke bare står og savler over dem...

Jep, penge er sjovere end savl.
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : peterl

Dato : 11-09-02 09:50

Det ser ud til at amerikanerne som sædvanlig får andre farver: Sølv, blå og
sort med flammer.
I Europa må vi nøjes med R1-farcverne samt en gul.
Gå selv ud og surf på jeres yndligs-MC-sites for at se billederne...

-PeterL