MC-Revyen...
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 10-09-02 02:50

....sgo'! Enjoy!

<http://www.furnituretiger.dk/images/MC-Revyen/autoindeks.html>

Venlig hilsen Aragorn_dk

Fra : Thomas

Dato : 10-09-02 06:45

"Aragorn Elessar" <aragorn@welles.dk> skrev i en meddelelse
> ...sgo'! Enjoy!
>
> <http://www.furnituretiger.dk/images/MC-Revyen/autoindeks.html>
>
> Venlig hilsen Aragorn_dk

ser meget nice ud.. men du skulle vil ikke være så flink at lave en samlet
Zip/Ace fil for hver årgang så man kan hente hele revyen nemmere.

Venligst

Thomas

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 10-09-02 07:04

-snip & klip-

> ser meget nice ud.. men du skulle vil ikke være så flink at lave en samlet
> Zip/Ace fil for hver årgang så man kan hente hele revyen nemmere.
>
> Venligst
>
> Thomas

*sukker og ser opgivende på Thomas* - Og her har man siddet hele natten og
rodet med det her...! *GGG*

Med venlig - og søvnig! - hilsen - Aragorn_dk

----------------------------
http://www.furnituretiger.dk

Fra : Kenneth

Dato : 10-09-02 07:23

> ser meget nice ud.. men du skulle vil ikke være så flink at lave en samlet
> Zip/Ace fil for hver årgang så man kan hente hele revyen nemmere.

Brug flashget. www.flashget.com Der kan man trykke højre knap på siden og
vælge hvilke type filer, den skal downloade.

Kenneth
ST1100

Fra : Jens Arnfast

Dato : 10-09-02 15:43

On Tue, 10 Sep 2002 07:44:37 +0200, "Thomas"
<PlasmafusionFJERNDETTE@hotmail.com> wrote:
>ser meget nice ud.. men du skulle vil ikke være så flink at lave en samlet
>Zip/Ace fil for hver årgang så man kan hente hele revyen nemmere.

Jeg har lavet et mirror med ovenstående ønskede funktionalitet
Derudover ligger det ikke på en ADSL linie og man kan downloade med
lidt større hastighed (uden at genere Aragorn_dk )

Tusind tak til den/de person(er) som har gidet scanne alle de år ind

URL er: http://www.squad.dk/mcrevyen/

--
-jens

"Me no internet, only janitor, me just wax floors."

Fra : Eddy Folder

Dato : 10-09-02 08:02

"Aragorn Elessar" <aragorn@welles.dk> wrote in message
> ...sgo'! Enjoy!
>
> <http://www.furnituretiger.dk/images/MC-Revyen/autoindeks.html>

Fedt

-Eddy Folder
SV650S gul med sorte prikker da en lastbil skulle bevise sit træk

Fra : Stones_TM

Dato : 10-09-02 08:46

Smukt initiativ..TAK

Stones_TM

Fra : Thomas Hjort

Dato : 10-09-02 08:32

"Aragorn Elessar" <aragorn@welles.dk> skrev i en meddelelse
> ...sgo'! Enjoy!
>
> <http://www.furnituretiger.dk/images/MC-Revyen/autoindeks.html>

Hvordan henter man dem?

Mvh Thomas

Fra : Søren Lindholt

Dato : 10-09-02 08:48

Aragorn Elessar <aragorn@welles.dk> wrote in article
<3d7d5071$0$27653$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> ...sgo'! Enjoy!
>
> <http://www.furnituretiger.dk/images/MC-Revyen/autoindeks.html>

Rigtig fint.
Men hvorfor er egentlig kun gademaskinerne der er scannet ind i de udbredte
eksemplarer af mcrevy? Hvor er racerne henne?
--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Michael K. S.

Dato : 10-09-02 09:28

On 10 Sep 2002 07:48:26 GMT, "Søren Lindholt"
<lindholt@FJERNperson.dk> wrote:

>Rigtig fint.
>Men hvorfor er egentlig kun gademaskinerne der er scannet ind i de udbredte
>eksemplarer af mcrevy? Hvor er racerne henne?

Hva' mener du,der er da både NSR500,RS125/250R og TZ'ere med

-M

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 10-09-02 09:25

Michael K. S. wrote ...

> Hva' mener du,der er da både NSR500,...

Mmmmmm.... NSR500... Jeg sad og læste i min nye Mick Doohan biografi i
går.
Hvor er den dog fed sådan en NSR. Og ond

--
Mikkel

Fra : Michael K. S.

Dato : 10-09-02 09:37

On 10 Sep 2002 08:25:14 GMT, "Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk>
wrote:

>Mmmmmm.... NSR500... Jeg sad og læste i min nye Mick Doohan biografi i
>går.
>Hvor er den dog fed sådan en NSR. Og ond

Jah,nu er den NSR500V man kan købe (for under en fantasillion), "kun"
V2'eren - Meeeen jeg tror nu godt jeg kunne nøjes

-M

Fra : Søren Lindholt

Dato : 10-09-02 09:45

Michael K. S. <MichaelKS@image.dk> wrote in article
<l2brnukksljun89c9dajr0lrpesmno295f@4ax.com>...

> Hva' mener du,der er da både NSR500,RS125/250R og TZ'ere med

Ja altså jeg skullle måske have sagt JORD-ræserne... det er hyl at se de
gamle maskiner, f.eks. fandt jeg mine gamle sæt 4-kort for nylig, det er
skægt når de mener en Kawasaki KX500 cross har en topfart på 190 kmh...
hehe

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 10-09-02 10:19

> Rigtig fint.
> Men hvorfor er egentlig kun gademaskinerne der er scannet ind i de
udbredte
> eksemplarer af mcrevy? Hvor er racerne henne?

Hej Søren

Den person der har brugt to vintre på at scanne ind er ikke interesseret i
racermaskiner. Hvis du vil lave den komplet, og selv bruge lidt scannertid
er du velkommen.

Brokrøv

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Søren Lindholt

Dato : 10-09-02 11:18

Jens Jacob Bager Jensen <bager@vkr.dk> wrote in article
<alkdgg$haf$1@eising.k-net.dk>...
> Den person der har brugt to vintre på at scanne ind er ikke interesseret
> racermaskiner. Hvis du vil lave den komplet, og selv bruge lidt
> [...]

Hmm, "den person" er måske dig?
Men ellers tak, jeg scannede 540 feriebilleder sidste år, det gør jeg
aldrig igen, slut, punktum.
Jeg vil meget hellere ud og køre... hvem vil med?

--
Søren
http://motortosse.dk - nu også med brokrøv!!

Fra : Janus

Dato : 10-09-02 10:01

Hej

Lan noget opload så får du 2002 med

Janus

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 10-09-02 10:20

> Lan noget opload så får du 2002 med

Hvis du laver mere opload får du 74-75 og diverse med

Hvem scanner 1976 ind? Jeg gider ikke.

Fra : Søren Skovgaard

Dato : 10-09-02 11:17

Det er dælme godt gået !!!

Takker mange gange .....

-- Søren

Fra : Benz...

Dato : 10-09-02 13:37

Helt enig lækkert lavet!!! Men vi danskere er svære st tilfredsstille. En
kompirmeret fil pr. årgang ville bare være lækkert. Da det tager en evighed
at kigge det igennem sådan som det er nu...
Godt arbejde!!!

Hilsen Benz...

Fra : -[ F e r ]-

Dato : 10-09-02 14:12

"Aragorn Elessar" <aragorn@welles.dk> skrev i en meddelelse
> ...sgo'! Enjoy!
>
> <http://www.furnituretiger.dk/images/MC-Revyen/autoindeks.html>
>
> Venlig hilsen Aragorn_dk

Håber ikke du får forlaget på nakken!!!

ellers er det nu fedt

mvh Tommy Fer

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 10-09-02 14:51

-snip-

> Håber ikke du får forlaget på nakken!!!
>
> ellers er det nu fedt
>
> mvh Tommy Fer

Hejsa!

Forlaget? Shhh! Ussehada, så ryger MC-Revy-siden hurtigere ud end en MV
Agusta kan nå op på 100 km/t.!

MvH Aragorn_dk

----------------------------
http://www.furnituretiger.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 10-09-02 14:54

"Aragorn Elessar" <aragorn@welles.dk> wrote in message
> ...sgo'! Enjoy!
>
> <http://www.furnituretiger.dk/images/MC-Revyen/autoindeks.html>
>
> Venlig hilsen Aragorn_dk

Hej igenner.

Jajajaja, jeg skal nok lave de zipfiler...*griner*

Nu var siden også mere ment som et sted hvor man lige ku' suse ind og kigge
oplysninger hvis man manglede.
Sad forresten og kiggede lidt i filerne i går - damn, der er mange lækre
maskiner, også blandt ikke-bimmerne - de er ret søde, de ligner næsten
*rigtige* motorcykler!!! ;oD (just kidding)

Venlig hilsen Aragorn_dk der sidder og leder efter winzip eller winrar...

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 10-09-02 15:29

> Venlig hilsen Aragorn_dk der sidder og leder efter winzip eller winrar...

Brug powerarchiver ... www.powerarchiver.com

Hilsner,

Tony

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 10-09-02 15:46

"Aragorn Elessar" <aragorn@welles.dk> wrote in message
> ...sgo'! Enjoy!
>
> <http://www.furnituretiger.dk/images/MC-Revyen/autoindeks.html>
>
> Venlig hilsen Aragorn_dk

Ogggg.....så er hele moleviten zippet og lagt på siden...der blev brugt Win
Commander.

MvH Aragorn_dk

Fra : Per Emborg

Dato : 10-09-02 17:44

Øv kom for sent
hvad med at åbne den i nat så dem der vil osv.........................

X-eleven

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 10-09-02 17:43

Hej igenigen.

Dybt suk - der er så meget trafik på min hjemmeside at jeg bliver nødt til
at lukke den ned og prøve at hitte ud af hvordan man begrænser båndbredden
af uploads.

Det er noget snot, men indtil jeg har fået det til at virke bliver det sådan
det er.

Venlig hilsen

Aragorn_dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 10-09-02 22:26

> [...]
> af uploads.
>
> Det er noget snot, men indtil jeg har fået det til at virke bliver det

Okæh - vi prøver igen, denne gang minus zipfiler...

Aragorn_dk, der efterhånden er ret træt af MC-Revyen lige nu...*GGG*