Fistfucking ?
Fra : Annika og Thomas

Dato : 09-09-02 23:30

Hej alle

Nogen dage så elsker bare hård fistfucking og mine veninder som også dyrker
sex ca 3 gange hver dag, de elsker det også. Men er dette mon også normalt
blandt almindelige og frigide kvinder ?

Hilsen Annika

Fra : Clark Kent

Dato : 10-09-02 00:20

"Annika og Thomas" <anniogthom@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
dyrker
> sex ca 3 gange hver dag, de elsker det også. Men er dette mon også normalt

Har du prøvet headbanging? Jeg smører mit hovede ind i glidecreme og stikker
det op i røven på dig. Du kan tro, det er godt

Fra : Eddy Folder

Dato : 10-09-02 07:56

"Clark Kent" <haribo@lakrids.dk> wrote in message

> [...]
stikker
> det op i røven på dig. Du kan tro, det er godt

Lyder helt klart som om du har prøvet det... Sandt talt af erfaring.. Tak
Clark Kent, du er en sandt supermand

-Eddy

Fra : Anders And

Dato : 13-09-02 21:52

> Har du prøvet headbanging? Jeg smører mit hovede ind i glidecreme og stikker
> det op i røven på dig. Du kan tro, det er godt

Hmm, Clark Kent, hvordan smager lort egentlig?

Rap

Fra : Clark Kent

Dato : 13-09-02 22:20

"Anders And" <ande@by.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm, Clark Kent, hvordan smager lort egentlig?

Bid dig selv i fingeren, så finder du ud af det

Fra : Anders And

Dato : 13-09-02 22:22

> Bid dig selv i fingeren, så finder du ud af det

Nej, hvor er du hemlighedsfuld. Du HAR så meget erfaring at dele ud af, fortæl det nu.

Rap

Fra : Fisker

Dato : 10-09-02 00:21

Annika og Thomas skrev i news:alj7dr$pa5$2@sunsite.dk :
> [...]
> dyrker sex ca 3 gange hver dag, de elsker det også. Men er dette mon
> også normalt blandt almindelige og frigide kvinder ?

Hej Annika
Som du kan se af mit indlæg om våde orgasmer er min venide absolut ikke
frigid, (findes de overhovedet, de frigide kvinder, eller er der bare
kedelige mænd?) og hun kan godt li en stor pik, men der er ikke plads til
fistfucking. Jeg må også sige at det passer mig fint. Ligesom du kan li en
stor pik kan jeg li en kusse der strammer de rigtige steder
--
Per, Odense

Fra : Anita

Dato : 10-09-02 09:56

"Fisker" skrev
KLIP
> Per, Odense

Hej Per

Jeg tror ikke du skal tage alt hvad Annika og Thomas skriver, lige seriøst.

Venlig hilsen Anita