Er TDC's sms server nede?
Fra : CHAPY/ Kasper Peders~

Dato : 09-09-02 21:00

Tja, mig og nogle andre med TDC kan ikke sende sms?

Fra : JØRGEN ANDERSEN

Dato : 09-09-02 21:14

Tja jeg har Telmore, med TDC dækning og jeg kan heller ikke sende. Så der er
nok en sammenhæng???

MVH

Conny

Fra : CHAPY/ Kasper Peders~

Dato : 09-09-02 21:13

Nemlig.....

Jeg har også telmore.

Fra : Andrew

Dato : 09-09-02 21:23

Det var synd for jer...

Jeg har Telia, jeg kan godt sende SMS'er

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-09-02 21:26

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in message
> Det var synd for jer...
>
> Jeg har Telia, jeg kan godt sende SMS'er

Hurrrraaa

Jamen, ikke hvis der ikke er dækning.. Og det er Telia jo vistrnok kendt for
ikke at have

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 10-09-02 19:52

> Jamen, ikke hvis der ikke er dækning.. Og det er Telia jo vistrnok kendt
for
> ikke at have

Hmmm, kun folk med Telia kunne få antennedækning overalt på Nysumbanen (ved
nysum, midtjylland)

// Troels

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-09-02 20:00

"Troels Plougmann Olsen" <puttitat@adslhome.dk> wrote in message

> Hmmm, kun folk med Telia kunne få antennedækning overalt på Nysumbanen
(ved
> nysum, midtjylland)

Kan ikke engang finde det på krak...

FED priotering

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 10-09-02 20:43

> Hmmm, kun folk med Telia kunne få antennedækning overalt på Nysumbanen

Hmm... det lyder sq. underligt.... F.eks. har TDC har da sendere 5-10 km.
fra Nysum, og Sono har da også fin dækning hvor jeg bor (ca. 7 km. fra
Nysumbanen)

> nysum, midtjylland)

Midtjylland? Hmm... hvor i landet er du fra? Heroppe ynder vi nu at kalde
det Nordjylland

> Kan ikke engang finde det på krak...

Prøv under 9610 Nørager

> FED priotering

Ja, ikke, havde de så endda ordentlig dækning hvor jeg bor

--
Michael
http://www.vitsms.tk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-09-02 20:45

"Michael Kjærsgård" <webmaster@post10.zzn.com> wrote in message

> Midtjylland? Hmm... hvor i landet er du fra? Heroppe ynder vi nu at kalde
> det Nordjylland

> Prøv under 9610 Nørager

Hehe,, den fandt jeg også...

Men kunne ikke få det til at passe med Midt-Jylland, så derfor konklusionen,
med at jeg ikke kunne finde det

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 10-09-02 20:48

> Hehe,, den fandt jeg også...
>
> Men kunne ikke få det til at passe med Midt-Jylland, så derfor konklusionen,
> med at jeg ikke kunne finde det

Det ligger ca. 15 km. nord for Hobro (hvis du ved hvor det ligger...), det
kalder jeg ikke ligefrem "Midtkylland"...

--
Michael
http://www.vitsms.tk

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 10-09-02 20:52

> Det ligger ca. 15 km. nord for Hobro (hvis du ved hvor det ligger...), det
> kalder jeg ikke ligefrem "Midtkylland"...

*LOL*
Midtkylland = Midtjylland

Jeg skal vist til at i seng...

--
Michael
http://www.vitsms.tk

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 09-09-02 21:42

CHAPY/ Kasper Pedersen wrote:
> Nemlig.....
>
> Jeg har også telmore.

Min er også død ! (telmore)

--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : Janner

Dato : 09-09-02 21:25

Både et tellmore og et tdc ............ men nææh nej det går sgutte rigtigt
godt med det iaften

/Jan

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 10-09-02 20:44

> Tja, mig og nogle andre med TDC kan ikke sende sms?

Det er sq. da utroligt de ikke kan klare at holde en simpel SMS-servere
kørende. Hvor lang tid er det siden det var galt sidst? 3-4 måneder??

--
Michael
http://www.vitsms.tk