GSX R 250, sort dims?
Fra : Thomas Buus

Dato : 09-09-02 18:09

Jeg pillede alt på højre side af styret af min cykel igår. Under dem
sorte konsol med lysknap, og dødmandsknap var der en sort "knap" som
kunne sættes i to positioner. Den er ganske lille og sort, og sidder
skjult nede under. Er der nogen der ved hvad det kan være , for jeg
kunne ikke selv hitte ud af det.

Thomas
GSXR med frisk olie og olieffilter.

Fra : RpR

Dato : 09-09-02 19:48

> [...]
> kunne sættes i to positioner. Den er ganske lille og sort, og sidder
> skjult nede under. Er der nogen der ved hvad det kan være , for jeg

Den sidder sikkert forbundet til den underlige flaske der står NOS på som du
fandt forige uge

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : Allan Bojesen

Dato : 09-09-02 21:24

"Thomas Buus" <t-buus@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kunne sættes i to positioner. Den er ganske lille og sort, og sidder
> skjult nede under. Er der nogen der ved hvad det kan være , for jeg

Der er også en på Vibekes, den er bare hvid, og den har jeg aldrig set før.
Nu du har det skilt ad må du kunne se hvilke ledninger den går ind switcher.
Ifølge de diagrammer jeg har over GSX250F, der svarer meget til gixxeren er
der tilsyneladende ikke en sådan kontakt.

Jeg har desværre ikke tid til at rode med sagen lige i øjeblikket.

Allan Bojesen

Fra : Anders Thorup

Dato : 09-09-02 21:34

"Thomas Buus" <t-buus@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> kunne sættes i to positioner. Den er ganske lille og sort, og sidder
> skjult nede under. Er der nogen der ved hvad det kan være , for jeg

Hmmm,, ved godt det lyder dumt, men det skulle vel ikke være den til at
tænde og slukke lyset med? Som den større lysknap der sidder på selve
konsollen, griber fat i??

Prøv at beskrive nærmere hvor den sidder

MVH
Anders Thorup

Fra : Anders Thorup

Dato : 09-09-02 21:41

"Anders Thorup" <Daffy@it.dk> wrote in message

> [...]
> konsollen, griber fat i??
>
> Prøv at beskrive nærmere hvor den sidder

PLZ, disregard my last post

--
MVH
Anders Thorup

Fra : Mads Stetter

Dato : 09-09-02 21:41

"Anders Thorup" <Daffy@it.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> konsollen, griber fat i??
>
> Prøv at beskrive nærmere hvor den sidder

Det er på højre håndtag/clip-on han mener, der er kun dødmandsknap og start
så vidt jeg husker! (Vist generalt for mc'er)

--
Mvh Mads Stetter
RF400R

Fra : Thomas Buus

Dato : 10-09-02 10:18

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> wrote in message news:<alj10n$c68
> Det er på højre håndtag/clip-on han mener, der er kun dødmandsknap og start
> så vidt jeg husker! (Vist generalt for mc'er)

Jeps.. Nå, men jeg må jo åbne for skidtet igen , og se hvor
ledningerne fører hen, hvis der da er nogle ledninger?

/Thomas
Suzuki GSX-R 250

Fra : Thomas Buus

Dato : 11-09-02 17:29

t-buus@get2net.dk (Thomas Buus) wrote in message news:<74da632a.0209100118.55245806@posting.google.com>...

> Jeps.. Nå, men jeg må jo åbne for skidtet igen , og se hvor
> ledningerne fører hen, hvis der da er nogle ledninger?

Ups var lige ud at kigge. Kunne konstatere at jeg ikke have kigget
ordentligt efter den første dag.
Det er bare en strip(s) der sidder og holder et kabel inde i boksen
der. Og så sidder låsen og stikker ud :))))
Ik underligt den ikke står i nogle servicemanualer !

> /Thomas
> Suzuki GSX-R 250
/Thomas

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 11-09-02 18:35

> [...]
> der. Og så sidder låsen og stikker ud :))))
> Ik underligt den ikke står i nogle servicemanualer !

Det må være kvaje basser.. :)

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - *suk*

Fra : RpR

Dato : 11-09-02 22:53

> [...]
> der. Og så sidder låsen og stikker ud :))))
> Ik underligt den ikke står i nogle servicemanualer !

lol, tror det er godt du ikke lukkede den ud inde på MG's forum

Fra : Thomas Buus

Dato : 12-09-02 08:35

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> wrote in message news:<3d7fbb20$0$187$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

> lol, tror det er godt du ikke lukkede den ud inde på MG's forum

Uden man kigger ordentligt efter minder det meget om en knap, eller
kontakt. Det føles endda sådan når man kører den frem eller tilbage.
Men et kig med lommelygte afslørede at det ikke var tilfældet

Fra : Allan Bojesen

Dato : 12-09-02 17:16

> Uden man kigger ordentligt efter minder det meget om en knap, eller
> kontakt. Det føles endda sådan når man kører den frem eller tilbage.
> Men et kig med lommelygte afslørede at det ikke var tilfældet

Du har jo ganske ret, men i en halvmørk garage minder det uhyggeligt meget
en kontakt. Jeg troede ellers lige det var kontakten til at fjerne 180 km/t
begrænsningen

Allan Bojesen

Fra : Thomas Buus

Dato : 13-09-02 12:26

"Allan Bojesen" <aboje@SLETpost9.tele.dk> wrote in message news:<3d80bd32$0$87271$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

> Du har jo ganske ret, men i en halvmørk garage minder det uhyggeligt meget
> en kontakt. Jeg troede ellers lige det var kontakten til at fjerne 180 km/t
> begrænsningen
Ja det havde jeg jo også håbet på :))) EJ, tror sq ik der er mere i
den end de 180km/t .. Omdrejningerne snurre ret højt på min der :)

> Allan Bojesen
/Thomas

Fra : Jon Larsen

Dato : 13-09-02 14:56

> Ja det havde jeg jo også håbet på :))) EJ, tror sq ik der er mere i
> den end de 180km/t .. Omdrejningerne snurre ret højt på min der :)
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Tjaaahhh .... min viste da over 190 ( på speedometeret altså ) så de 180 -
185 den er opgivet til passer vist meget fint til det den kan

--
Jon Larsen
Gixxer 250