problmer med nvidia tnt2 m. tv-out
Fra : tummelumsen

Dato : 09-09-02 19:37

jeg har købt et Nvidia tnt2 grafikkort med tv-out...men jeg kan ikke få
billede over på tv'et. jeg har forsøgt både med at nedjustere
opløsningen, bruge TvToolog skifte kabel..skifte til PAL A og B...men
lige meget hvad jeg gør så viser fjenrsynet sort eller blåt flimmer, jeg
bruger kabel som går via grafkortet til en scart adaptor i
fjernsybet(som er helt nyt)

http://www.kandu.dk/

Fra : Sus

Dato : 10-09-02 21:53

Jeg har fået den til det via s-video kabel. Og fjernsynet stod så på NTSC,
mener jeg det hed.

Kim

<2L5f9.64083$ww6.4566265@news010.worldonline.dk>...