Problemer med brændte cd'er fra Mac til PC
Fra : Mette

Dato : 09-09-02 16:32

Jeg har brændt nogle cd'er på min Mac, som jeg ikke kan få frem, når
jeg indsætter dem i en PC. Jeg har brændt dem i Toast til både PC og
Mac, så de burde vel virke?
Umiddelbart ville jeg tro, at man kan kopiere cd'en ned på en Mac og
derfra igen prøve at brænde den til PC. Men er der andre måder at gøre
det på, da jeg ikke længere har en Mac?

Fra : Jan Jonasen

Dato : 09-09-02 17:58

In article <fb7baa3f.0209090732.1fa8147e@posting.google.com>, Mette
(mettepetersen@mac.com) wrote:
> Jeg har brændt nogle cd'er på min Mac, som jeg ikke kan få frem, når
> jeg indsætter dem i en PC. Jeg har brændt dem i Toast til både PC og
> Mac, så de burde vel virke?

Hvis du brænder i Toast skal du sikre dig, at du brænder i ISO formatet, så
skulle du være sikret. Alternativt brænd som Joliet, så kan PC'en typisk
læse længere dokument navne.

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk