Overtræksgarage til motorcyklen
Fra : Michael Kristensen

Dato : 09-09-02 14:54

Jeg vil købe mig en overtræksgarage til Suzukien til de perioder (>2 dage),
hvor den står stille. Suzukien står et sted, hvor det nogle gange blæser
meget kraftigt (mellem 2 stk. 8 etage bygninger, der fungerer som
vindtunnel), så den skal kunne sættes ordentlig fast.

Kan nogen anbefale en, som enten kan købes i Århus eller via internettet?

mvh - Michael Kristensen (sv650s)

Fra : Martin Withus

Dato : 09-09-02 15:28

"Michael Kristensen" <mbk112@hotmail.com> skrev i en meddelelse

[Haps]

> Kan nogen anbefale en, som enten kan købes i Århus eller via internettet?

Haj Michael

Jeg har selv købt en hos Brdr.Sejr, Bøgegade 3, 8200 Århus N, som jeg er ret
glad for. Kan ikke lige huske mærket, men den er af god kvalitet og kan nemt
klare en god omgang blæsevejr. Der er "øjne" i, så man kan spænde den godt
fast til cyklen. Jeg ved at de har flere forskellige typer og størrelser, så
jeg vil foreslå dig at smutte en tur forbi, så du får det du netop har brug
for.

Mvh
\Martin

Fra : Michael Kristensen

Dato : 09-09-02 15:46

> Jeg har selv købt en hos Brdr.Sejr, Bøgegade 3, 8200 Århus N, som jeg er
ret
> glad for.

Har handlet der før, men stoppet med det p.g.a. deres elendige service i
butikken.
Men hvis det er det eneste sted man kan købe gode garager må jeg vel derned.

-Michael Kristensen (sv650s)

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 09-09-02 16:49

Jeg tror de fleste i Århus har sådan en. Jeg købte min hos Rydberg i Aidt,
den er af et eller andet "blødt" materiale.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : BM

Dato : 09-09-02 17:56

> [...]
> butikken.
> Men hvis det er det eneste sted man kan købe gode garager må jeg vel

Min, som er af mærket "Held", er købt hos Århus Scooter.

Mvh
Jesper Madsen

Fra : Allan Nielsen

Dato : 09-09-02 15:51

"Michael Kristensen" <mbk112@hotmail.com> wrote in message
> Jeg vil købe mig en overtræksgarage til Suzukien til de perioder (>2
dage),
> Kan nogen anbefale en, som enten kan købes i Århus eller via internettet?

> mvh - Michael Kristensen (sv650s)

Jeg har købt en Held garage størrelse large, den passer perfekt på en Suzuki
RF600R. Den har sådan en lille elastik med en krog i, så de to sider bliver
hæftet sammen under bugen
Prisen var desværre lidt pebret!! mon ikke de findes på louis.de?
MVH
Allan Nielsen
RF600R med dfm-ramme

Fra : Sune H. J.

Dato : 09-09-02 16:03

Har selv brugt sådan en til min gamle ZX9'er, men jeg stoppede igen fordi
vinden fik den til at bevæge sig nok til at slide lakken af på spidsen af
bagenden...

Mvh. Sune

Fra : Ole Baun

Dato : 09-09-02 17:21

"Sune H. J." skrev i en meddelelse news:alid65$olo$1@sunsite.dk...
> Har selv brugt sådan en til min gamle ZX9'er, men jeg stoppede igen fordi
> vinden fik den til at bevæge sig nok til at slide lakken af på spidsen af
> bagenden...

Gad vide om der er nogen overtræksgarager der er bedre end andre ?
Jeg har en i noget kraftigt plastic. Har lige haft den fundet frem. Kunne
ikke finde nogen producentnavn. Bruger den ikke p.t.. Den virkede ellers
udmærket da jeg brugte den, men den sled også lakken af "halen" på min CB
500

Ole Baun

Fra : Jens Arnfast

Dato : 09-09-02 16:34

On Mon, 9 Sep 2002 15:53:35 +0200, "Michael Kristensen"
<mbk112@hotmail.com> wrote:
>Kan nogen anbefale en, som enten kan købes i Århus eller via internettet?

Jeg købte i sin tid en hos Århus Scooter, den er lavet af svær plastik
og har øjer til remme osv. Jeg har dog fået mig en rigtig garage nu,
hvis du er interesseret kan du kigge forbi, så ser vi om den passer -
prisen kan vi snakke om - men mon ikke den ligger i
ølkasse-prisklassen ?

--
-jens

"Me no internet, only janitor, me just wax floors."