Ducati tøj!
Fra : Torben

Dato : 09-09-02 11:45

Hej Alle

jeg søger et sted hvor man kan få fingerne i nogle lækre Ducati Polo
shirt, t-shirt osv.... er der noget der er faldet over et sted hvor
det kan købes???

Hilsen Torben

Fra : Søren Lindholt

Dato : 09-09-02 13:39

Torben <torhan@radiovlr.dk> wrote in article
<20b17392.0209090244.52e63638@posting.google.com>...
> Hej Alle
>
> jeg søger et sted hvor man kan få fingerne i nogle lækre Ducati Polo
> shirt, t-shirt osv.... er der noget der er faldet over et sted hvor
> det kan købes???

De har en butik på fabrikken, min bror købte en Tshirt der. Til sig selv...
Ellers ved jeg ikke... måske importøren?
--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Søren Johansen

Dato : 09-09-02 13:51

"Torben" skrev:
> jeg søger et sted hvor man kan få fingerne i nogle lækre Ducati Polo
> shirt, t-shirt osv.... er der noget der er faldet over et sted hvor
> det kan købes???

Importøren har noget: www.fimotorcykler.dk og er som regel et besøg værd.

Ducati har dog også en ret omfattende Web-shop på:
www.ducati.com/shop

De har altid leveret hurtigt, når jeg har bestiilt noget.

Go' jagt!

Mvh
Søren
888

Fra : BoS

Dato : 09-09-02 14:08

>Ducati har dog også en ret omfattende Web-shop på:
>www.ducati.com/shop

Ikke at jeg altid kører med maximal sikkerhedsudrustning, men at skrive
sådan her om et par shorts, er sgu da ude i hampen:
"For the motorcyclist who rides and lives with Ducati passion! Do the
"Italian thing" in Ducati style!"

Og hvad er "the Italian thing"? Gong-ga-di-gong!!!

http://www.ducati.com/shop/Category.jhtml?CATID=22&x=11&y=13

Bo

Fra : Thomas Hjort

Dato : 09-09-02 14:07

"Torben" <torhan@radiovlr.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Alle
>
> jeg søger et sted hvor man kan få fingerne i nogle lækre Ducati Polo
> shirt, t-shirt osv.... er der noget der er faldet over et sted hvor
> det kan købes???

Hos mc-butikken.dk har de masser af Ducati-tøj til rimelige priser.

Mvh Thomas
SV650S

Fra : Luffe

Dato : 09-09-02 14:55

F.I. Motorcykler (importøren i Sorø) Han har det ......

Mvh Søren

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 09-09-02 16:40

> F.I. Motorcykler (importøren i Sorø) Han har det ......
____________________

Yeps, og han har endda et helt pænt udvalg... jeg bor selv ca. 500 meter fra
hans butik.

Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Hanne Buhl & Peder S~

Dato : 09-09-02 21:10

Jeg synes importørens udvalg er for lille, i hvert fald af T-shirts etc. Var
der selv for mindre end 1 uge siden.
Køb istedet direkte på Ducati.com. Det er IKKE billigere, og du kan
naturligvis ikke prøve først.

Til gengæld er udvalget STORT, og varerne kommer med posten (UPS) efter kun
2-3 dage.

Peder -900 SL
Torben <torhan@radiovlr.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:20b17392.0209090244.52e63638@posting.google.com...

Fra : Lars Bo Johansen

Dato : 13-09-02 19:45

Finn Ingeman i Sorø,Tom Hasum i Vanløse-Kbh.

--
Lars Bo Johansen
Tybjerglille bakker

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 14-09-02 01:34

"Lars Bo Johansen" <LBJO@mail.tele.dk> wrote in message
> Finn Ingeman i Sorø,Tom Hasum i Vanløse-Kbh.

Hvis man har tænkt sig at bestille mere end bare en t-shirt så kan jeg
absolut anbefale folk at bestille direkte på Ducati's website. Priserne er
langt under hvad de skal have for tingene herhjemme. Så hvis man gerne vil
spare en del, så tjek lige priserne på www.ducati.it

Jeg har lige bestilt to t-shirts (til gaver) til en samlet pris på 449,-
kroner inkl. dansk moms og fragt. Herhjemme ville MC Butikken have 349,- pr.
t-shirt!

Hilsner,

Tony