OT: Men sjov..
Fra : Morten Dahl \(FJERN ~

Dato : 09-09-02 12:35

Lige en lille skæg historie om hvordan man kan tackle ordensmagten

En betjent standser en fyr for at køre for hurtigt.
Betjenten: Må jeg se dit kørekort?
Manden: Det har jeg ikke mere. Det blev frakendt, da jeg blev taget for
femte gang, for at køre bil under indflydelse.
Betjenten: Må jeg have lov til at se registreringspapirerne på denne bil?
Manden: Det er ikke min bil. Jeg har stjålet den.
Betjenten: Er bilen stjålet?
Manden: Det stemmer. Men nu jeg tænker mig om, tror jeg nok jeg så
registreringspapirerne i handskerummet, da jeg lagde min pistol derind.
Betjenten: Er der en pistol i handskerummet?!?
Manden: Ja. Jeg lagde den derind efter jeg havde skudt og dræbt kvinden som
ejede bilen her, også lagde jeg hende i bagagerummet.
Betjenten: Er der et lig i bagagerummet?!?
Manden: Ja, Hr.
Efter at have hørt dette, tilkaldte betjenten straks politichefen over
radioen. Bilen blev hurtigt omringet af patruljevogne, og politichefen gik
hen mod bilen for at håndtere den tilspidsede situation:
Politichefen: Hr. må jeg få lov at se dit kørekort?
Manden: Ja, selvfølgelig. Værsgo.
Det var gyldigt.
Politichefen: Hvis bil er dette?
Manden: Det er min. Her har du registreringspapirerne.
Mandens navn fremgik af papirerne.
Politichefen: Vil du langsomt åbne handskerummet, så jeg kan se om der er en
pistol derinde?
Manden: Ja, Hr. men det er der ikke.
Handskerummet indeholdt ingen pistol.
Politichefen: Vil du have noget imod at åbne bilens bagagerum? Jeg er blevet
oplyst om, at der befinder sig et lig deri.
Manden: Intet problem.
bagagerummet blev åbnet- intet lig.
Politichefen: Det forstår jeg ikke helt. Betjenten der stoppede dig har
sagt, at du fortalte ham at du ikke havde noget kørekort, at bilen var
stjålet, at du havde en pistol i handskerummet, og at der var en død kvinde
i bagagerummet.
Manden: Ja, det har han sikkert!
Og jeg vil vædde på at den løgnhals også har fortalt dig, at jeg har kørt
for stærkt!!

-
Morten Dahl

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 09-09-02 12:48

LOL

Men jeg får aldrig bildt en betjent ind, at jeg har et lig i topboksen, men
en pistol i tanktasken er nok nemmere

--
Mvh.
Henrik

Fra : Jake

Dato : 09-09-02 13:45

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> wrote in message
> Men jeg får aldrig bildt en betjent ind, at jeg har et lig i topboksen,

Hmm. Har du aldrig set 'Fargo'. Det er imponerende hvad en kompostkværn kan
gøre ved størrelsen på et lig.

/Jake

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 09-09-02 13:45

> Hmm. Har du aldrig set 'Fargo'. Det er imponerende hvad en kompostkværn
kan
> gøre ved størrelsen på et lig.

Det bliver nok stadig svært, hvis personen er voksen.

Fra : Martin Sørensen

Dato : 09-09-02 14:06

> Hmm. Har du aldrig set 'Fargo'. Det er imponerende hvad en kompostkværn
kan
> gøre ved størrelsen på et lig.

Prøv du at smide 80kg oksefars i din topboks og skriv så tilbage, hvad du
finder ud af..

signing off.. Martin Sørensen

Fra : BoS

Dato : 09-09-02 14:25

> Prøv du at smide 80kg oksefars i din topboks og skriv så tilbage, hvad du
> finder ud af..

Han bliver stoppet for at køre på baghjulet med 12 mia. fluer i hælene

Fra : Jake

Dato : 09-09-02 14:50

"Martin Sørensen" <mosREMOVE@laxity.dk> wrote in message
> Prøv du at smide 80kg oksefars i din topboks og skriv så tilbage, hvad du
> finder ud af..

Oksefars?? hvem taler om køer??
Og hvem siger at den omtalte dame vejer 80 kg (det er trods alt de færreste
damer der gør det).
Og hvem siger at jeg ikke har en velvoksen topboks?

mvh Jake

Fra : Steen Schmidt

Dato : 09-09-02 23:01

> Prøv du at smide 80kg oksefars i din topboks og skriv så tilbage, hvad du
> finder ud af..

Hoho - jeg har haft 25 kg royal dåseøl i topboksen på SV'eren. Dén var lidt
vanskelig at holde plan Man kunne dog lave de fedeste kontrollérbare
wheelies på den måde...

Mvh
Steen