Hurra! Min første cameospotning:-)
Fra : Troels

Dato : 09-09-02 11:38

Ja, det er godt nok i en børnefilm, men blev nu alligevel lidt overrasket da
jeg så Peter Aalbæk sidder som portvagt i lufthavnen og læse i de Gule sider

/Troels

Fra : // Overby

Dato : 09-09-02 11:40

> Ja, det er godt nok i en børnefilm, men blev nu alligevel lidt overrasket
da
> jeg så Peter Aalbæk sidder som portvagt i lufthavnen og læse i de Gule
sider

Ja, og det er så her, at det ville være fedt, hvis du fortalte os hvor!

Daniel

Fra : Troels

Dato : 09-09-02 11:43

> da
> sider
> >

> Ja, og det er så her, at det ville være fedt, hvis du fortalte os hvor!

Når ja, selvfølgelig I "Flyvende Farmor" (Det er jo Wikke og Rasmussen
der har lavet den, så det retfærdiggøre vel lidt hvorfor jeg sidder og ser
børnefilm

/Troels

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 10-09-02 20:18

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> skrev i en meddelelse

> overrasket

> Når ja, selvfølgelig I "Flyvende Farmor" (Det er jo Wikke og Rasmussen
> der har lavet den, så det retfærdiggøre vel lidt hvorfor jeg sidder og ser
> børnefilm

Den eneste grund du har brug for at se børnefilm, er at du har lyst til at
se dem. Bare fordi det er børnefilm betyder ikke at der ikke er noget for
voksne også. Desuden kan man jo se filmene ikke bare for at blive
underholdt, men for at få stillet en lyst til at se alle typer af film.
Hvilket nok er den type jeg tilhører, og så er det underholdende at smutte
ind til Cinematekets børneforestillinger for at se Muldvarpen film sammen
med en bunke børn.

mvh Magnus

ps Om så det nok kan læses har jeg ingen børn selv

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 11-09-02 18:06

> Ja, og det er så her, at det ville være fedt, hvis du fortalte os hvor!
>
> Daniel

Så læs dog efter : I lufthavnen!!

hæhæ Anders

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 12-09-02 00:23

"Anders Sune Jensen" <lillejensen.fjerndette@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3d7f783d$0$145$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Så læs dog efter : I lufthavnen!!

Jeg trr der blev ment Hvilken film

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 12-09-02 21:50

Anders Sune Jensen skrev:

> Så læs dog efter : I lufthavnen!!

LOL!

--
Mvh. Peter
"The spaceships hung in the sky in much the same way that bricks don't."