LotR uden DTS!!!
Fra : Jesper Winding

Dato : 09-09-02 09:53

Er jeg den eneste der havde fået indtryk af at den store lækre udgave af
LorT skulle komme med DTS?

I hvertfald siger pressemeddelelsen at vi ikke skal forvente andet end 5.1
EX - tror i det er en fejl? jeg ved godt der står at der stadig kan ske
ændringer...men... jeg er blevet lidt nervøs!

Pressemeddelelsen:
http://www.r2-dvd.org/article.jsp?sectionId=7&articleId=4654

--
Jesper

Fra : Taba

Dato : 09-09-02 13:18

Fra Axelmusic:
http://www.axelmusic.dk/newsDetails/lordext

Men det du leder efter står på denne indscannede bagside af 4 disk udgaven
(som jeg tror mere på end nogen pressemeddelelse i øjeblikket):
http://www.axelmusic.dk/resources/ss/794043554926back.jpg

Jeg citerer (og forkorter udtrykkene):
"WS version of the film"
"DD EX 5.1 Surround Sound"
"DTS 6.1 Surround Sound" <----
etc...

--
/Taba
Fjern "REMOVE" for at svare direkte

Fra : Klh

Dato : 09-09-02 14:17

Billedet er fra en R1-udgave, men hvad med R2-udgaven??

Mvh klh

Fra : Per.K

Dato : 09-09-02 14:28

"Klh" <klhSPAM@des.dk> skrev i en meddelelse
> Billedet er fra en R1-udgave, men hvad med R2-udgaven??
>
> Mvh klh

2 disk versionen har 5.1 DD
4 disk versionen har både 5.1 DD og 5.1 DTS.
Info iflg Proshop.dk

Venligst Per

Fra : Jesper Winding

Dato : 09-09-02 14:33

Problemet er at den info der kan stå på de forskellige butik sider kan være
fra dengang hvor vi alle var af den opfattelse at der ville være DTS på -
pressemeddelsen er kun et par dage gammel!

--
Jesper

Fra : sniper_Nolight

Dato : 09-09-02 21:59

> Men det du leder efter står på denne indscannede bagside af 4 disk udgaven
> (som jeg tror mere på end nogen pressemeddelelse i øjeblikket):
> http://www.axelmusic.dk/resources/ss/794043554926back.jpg

ja jeg tror på DTS... men er lidt skuffet over at se en pg 13 rating...
rygterne ville vide at en R-Rating var at finde på den lange udgave = mere
vold... men det er åbenbart ikke tilfældet og den bagside der linkes til
her på axel ser da rimelig autentisk ud.

sniper_Nolight

Fra : Jesper Winding

Dato : 10-09-02 09:49

Endnu et announcement - fra i dag! - der påstår at vi kun får 5.1 EX -
stadig ingen tegn på DTS

http://www.dvd.reviewer.co.uk/news/news.asp?Section=3

--
Jesper

Fra : Klh

Dato : 10-09-02 10:31

Ja det tyder ikke alt for godt for Region 2 udgaven. Men der står
jo heller ikke noget om at DTS tracket IKKE er med!
Så man har lov at håbe endnu...

/klh

Fra : Lasse Martin Jensen

Dato : 10-09-02 15:46

Ifølge SF-Film kommer den med DTS (er bekræftet og så videre), så jeg tror
ikke der er nogen grund til at være nervøs

--
Med venlig hilsen / Sincerely

Lasse M. Jensen
CombiFilm.dk