For den aktive (motor)cyklist
Fra : Søren Lindholt

Dato : 09-09-02 09:22

Hvorfor ikke tage trædecyklen med på motorcyklen??
Man skal bare ha sådan er her:
http://www.hometown.aol.com/mschue5938/mschuette.html

DET er tosset...
--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 09-09-02 12:20

"Søren Lindholt" <lindholt@FJERNperson.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor ikke tage trædecyklen med på motorcyklen??
> Man skal bare ha sådan er her:
> http://www.hometown.aol.com/mschue5938/mschuette.html
>
> DET er tosset...

Hehe, de er sku tossede de Amerikanere

http://bonnie.nu/usa/image/caroad/23.jpg er fra kæresten og min tur i usa
her i år.

hele turen kan kigges på på www.bonnie.nu/usa

MVH Rune

Fra : Bo Stilling Christia~

Dato : 09-09-02 13:41

Søren Lindholt <lindholt@FJERNperson.dk> wrote in article
<01c257da$b1452160$780b12ac@pc4148>...
> Hvorfor ikke tage trædecyklen med på motorcyklen??
> Man skal bare ha sådan er her:
> http://www.hometown.aol.com/mschue5938/mschuette.html

Ja - det er nogle herlige transportbeslag - prøv også at kigge under PAGE 2
PHOTOS.

Kom lige til at tænke på, at jeg ikke kan huske reglerne for gods på en MC.
På en bil er det noget med maks 12 m i længden og hvid klud hvis mere end 1
meter bagud og maks 2,55 m bred.

Men på en MC ?????

Er der nogen, der kan dem i hovedet ?

Bo Stilling Christiansen
XJ 600 - har indtil videre haft en 30 liters varmtvandsbeholder som max
bagage

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 09-09-02 15:01

"Bo Stilling Christiansen" <bocFJERN@MIGsonofon.dk> lagde en arm i

> [...]
> MC. På en bil er det noget med maks 12 m i længden og hvid klud hvis
> mere end 1 meter bagud og maks 2,55 m bred.

Det er så vidt jeg husker de samme regler.

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Jens Rafaelsen

Dato : 09-09-02 15:15

> Det er så vidt jeg husker de samme regler.
>
> --
Jeps, det fik jeg ihvertfald at vide til køreprøven. Der blev spurgt om hvor
bredt et styr måtte være, og da jeg lignede et spørgsmålstegn, fik jeg at
vide det maksimalt måtte være 2.55..... Se det er et velvoksent styr!

mvh
Jens Rafaelsen
GSX600F
DT175

Fra : Mads Lund

Dato : 09-09-02 18:04

> [...]
MC.
> På en bil er det noget med maks 12 m i længden og hvid klud hvis mere end

Tja PerP havde da 2 plastic havestole læsset op på gumse igår.

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Per M. Pedersen

Dato : 09-09-02 21:39

"Mads Lund" <Mads.L@Martin.dk> skrev i en meddelelse
> MC.
> 1

> Tja PerP havde da 2 plastic havestole læsset op på gumse igår.
>
> Mads Lund
> Ninja9RT

Lige det jeg skulle til at nævne. Søren på hans XT og jeg fulgtes og om det
ikke lykkedes Søren at lokke mig ud på en stubmark på vej derop!!!. Og så
var der jo lige tricket da vi kørte af marken og ud på den asfaltvejen at
Gumse lavede tossewheelie MED 2 plasticstole bagpå. Dem der tog i mod os på
pladsen havde også fornøjelsen af at se alle de undrende ansigter der fulgte
ekvipagen gennem ryttergården.) En rigtig hyggespreder

Og så var der jo dengang hvor jeg skulle ud til sommerfest hos Rolf
Skovløkke og jeg var sikker på at jeg ikke var i stand til at køre Gumse
hjem sent om aftenen. Jeg skulle også have appelsin kanonen med og så var
jeg jo for doven til først at køre ud med kanonen på Gumse og derefter
tilbage igen efter trædecyklen osv. Så det blev til en samlet ekvipage med
appelsinkanon, rigelig med drikkevarer og fruens mountain-bike. Der blev
vist nok taget billeder da jeg mødte op og jeg skal da se om ikke jeg kan få
fat i dem til binaer. I samme åndedrag mindes jeg året før da jeg på Ducati
Monster´en havde appelsinkanon med i tanktasken, stikkende bagud som en
anden løfteraket.

--
Med Venlig Hilsen
Per Milborg Pedersen....med en herlig Gumse der lige har kørt 2 tankfulde i

Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 12-09-02 22:24

"Per M. Pedersen" <per_p@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse

<snip>

> [...]

> Med Venlig Hilsen
> Per Milborg Pedersen....med en herlig Gumse der lige har kørt 2 tankfulde

LOL
Lad os endelig se nogle billeder ...

Det vildeste jeg har bedrevet er 2 kasser øl på en Honda CB750 i forbindelse
med et house-cooling party
(hvis der er nogen som ikke ved hvad det er: Holde udflytter fest i stedet
for indflytterfest)

Bent Erik Thomsen
Nær Ålborg
1980 Suzuki GS850GT