Min puter hakker vildt!!
Fra : Banditten

Dato : 09-09-02 09:01

Hejsa
Jeg har brugt directx9 beta ,som kørte rigtigt godt,indtil den udløb, så
fjernede jeg den og den fortalte at den var væk, jeg installerede DX8,1
derefter. Men så hakkede alle mine spil pludselig , jeg spiller meget CS
online og Når der skete meget på skærmen så føltes det som om at jeg havde
et ping på 1000, selvom mit ping var på 30-40 stk.
Jeg forsøgte med at Opgrader min Via4in1 og en anden grafil driver ..men
heller ikke det hjalp.
Nu har jeg formateret mit C drev installeret w2k, kørt SP3, Opdateret min
bios på MB, prøvet med 10 forskellige grafik driveres og via4in1.... Men den
hakker stadig vildt i spil :(
Jeg har også prøvet at skifte Grafikkort,da jeg havde en ide om at at DX9
kunne have skadet mit andet grafikkort.. men det hjalp heller ikke.
Jeg havde også en ide om en evt virus ,... men jeg har scannet med den
nyeste Norton ,den fandt heller ikke noget.

Nu er jeg løbet tør for ider :( skulle der ikke være en af jer som har en
ide om hvordan jeg kan rette op på det ?? inden jeg prøver at skifte MB.

Jeg har iøvrigt også prøvet at installer WinXp , det hjalp heller ikke.

Mit system
TB 1200,768 mbram, AbitKT7 MB, GF Ti500 og kører pt w2k med SP3.

Håber en har en ide som jeg ikke har prøvet

-Bandit

Ps ... tror heller ikke det er køling som er problemet, for jeg har aldrig
oplevet det før jeg installerede DirectX9 beta