Kaskoforsikring (næsten veteran)
Fra : Ole Fisker

Dato : 09-09-02 08:16

Hej

Jeg har fået tilbud på ansvar/kaskoforsikrng af min 1971 BMW 75/5, lydende
på 1541,-
om året uden bonustab ved skade. Det lyder umiddelbart billigt.

Er der nogen ejere af gamle cykler på listen, som kan sige om det kan gøres
endnu billigere.

MVH
Ole Fisker

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 09-09-02 09:15

Det kan vist ikke gøres meget billigere. Hvad med tyveri?? Det er som regel
der det går galt hos mange selskaber.

--
Mvh.
Henrik

Fra : Jens Jessen

Dato : 09-09-02 10:06

1.500,- er da alt for meget. Prøv Nordisk Veteran forsikring. Tal med Ole
Højgård på 7021 7075

Journalist Jens Jessen (DJf)
Skanderborgvej 140, 8660 Skanderborg
Tlf. + 45 8657 7201 Fax. + 45 8657 7204
Mobil 2073 7471
E-mail: jens.jessen@get2net.dk

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 09-09-02 10:51

Skal den ikke være fyldt 35 år

--
Mvh.
Henrik

Fra : Boie

Dato : 09-09-02 10:53

Hej Ole

Ja- du kan prøve det som Jens Jessen foreslår, jeg betaler 759 kr. for en
1200 ccm 1931 Harley og den er dækket for 100.000 kr.og får enda penge
tilbage, men du skal nok være medlem af en veteranklub som har en gruppe hos
Nordisk veteran,
--
M.v.h Boie www.boie.dk

Fra : Ole Fisker

Dato : 09-09-02 12:02

Hej

Jeg har talt med Nordisk Veteranforsikring, de vil have 1242,- og så skal
man være medlem af en veteranklub.
Desuden må man kun køre en aften eller søndagstur en gang imellem og absolut
ikke tage den til arbejde.

Indtil videre er TopDanmark det bedste bud, de er ligeglade med om man tager
den på arbejde.

MVh
Ole Fisker