Kalorier og fedtindhold i "Tun i vand"...?~
Fra : Joachim

Dato : 08-09-02 22:59

Hej. Kan nogen her være behjælpelig med oplysninger om kalorieindholdet og
fedtindhold i "Tun i vand".

På forhånd tak.

Fra : Steen F.

Dato : 09-09-02 01:42

"Joachim" <joachim@city.dk> skrev i en meddelelse
> Hej. Kan nogen her være behjælpelig med oplysninger om kalorieindholdet og
> fedtindhold i "Tun i vand".

Hej.
Ifølge min liste har 100 gram tun i vand et energiindhold på 468 kJ = ca.
111 kcal.
Fedtindholdet kan jeg ikke lige finde, men det er under 2½ gram pr. 100
gram.

MVH
Steen

Fra : Carsten Svensgaard

Dato : 09-09-02 17:05

"Steen F." <feedback56@NOSPAMhotmail.(her skal stå com)> writes:

> [...]
> 111 kcal.
> Fedtindholdet kan jeg ikke lige finde, men det er under 2½ gram pr. 100

Den dåse tun i vand jeg har her(Nettos) er 488kJ og 1.4g fedt pr 100 g

Carsten
--
/"\ | Carsten Svensgaard
\ / ASCII ribbon campaign | carsten (a) svensgaard.org