T68i: Send eget nummer
Fra : S.H.Nielsen

Dato : 08-09-02 20:25

Hvordan fjerner jeg funktionen "send eget nummer", så mit nummer ikke bliver
vist, når jeg ringer ud?

T68i.

Mvh. SHN

Fra : Dr. Ralph

Dato : 08-09-02 21:27

>Hvordan fjerner jeg funktionen "send eget nummer", så mit nummer ikke bliver
>vist, når jeg ringer ud?

Der er 3 måder:

1. Du har nummeret, du vil ringe op indkodet i telfonbogen i T68i.
Du slår det op - ex. hans hansen - når navnet i telefonbogen er
makeret, så trykeer du på YES knappen eller joystik og nummeret vises
nu.
Herefter trykker du på menu knappen (knappen lige under YES knappen)
og en menu kommer frem - du vælger punkt 2: Skjul mit nummer med enten
YES knappen eller joystikket.

2. Du har ikke nummret i telefonbogen, men indtaster det direkte.
Indtast det og tryk herefter på menu knappen igen - vælg nui punkt 5:
Skjul mit nummer og tryk på YES eller joystik.

3. Du kan altid indtaste #31# foran alle numre, så skjlues dit nummer
HVER gang - eller gøre det, når du vil have dit nummer skjult til et
bestemt opkald - hvis du f.eks vil ringe 12345678 op, så indtaster du
blot: #31#12345678 og ringer op, så skjules dit nummer.

På fastnet telefoner skjuler du dit nummer ved at ringe *31* foran
nummeret.