[måske OT] Hjælp til køb af dvd-afspiller
Fra : Andreas Ohn-Andersen

Dato : 08-09-02 19:40

Jeg vil købe en dvd-afspiller (fra ny) til under 2000 kr. Jeg ved ikke hvad
man skal kigge efter. Jeg har set en JVC i bilka til 1495 kr. Model XV-S40.
Kan afspille DVD, Video-CD, CD, CD-R/RW gengivelse, Dolby Digital/DTS/MPEG
out. 1 scart.

Jeg ved ikke rigtig hvad de forskellige ting betyder. Nogle dvd afspillere
er kodefri. Hvad vil det sige? Er denne dvd-afspiller kodefri? Er det
nødvendigt? Er det bedre at købe en billigere afspiller af et mere ukendt
mærke? Kan nogen anbefale andre dvd-afspillere eller er dette et ok køb?
Håber nogen vil hjølpe mig.

Jeg er ked af hvis dette inlæg ikke tilhører denne ng. Jeg visdte ikke hvor
jeg skulkle sende det hen.

Andreas

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 08-09-02 20:54

Fra : Chokmah

Dato : 08-09-02 20:59

On Sun, 8 Sep 2002 20:39:41 +0200, "Andreas Ohn-Andersen"
<andreas.ohn@mail.dk> wrote:

ja lidt OT er det vist

>Jeg vil købe en dvd-afspiller (fra ny) til under 2000 kr.

du for meget for under 2000 kr har slev kik på den her :
Family Net PC(U/skærm) der er dvd drev i osv også kan du jo også bruge
den til at se divx

også er der kommet en anden lille snild sag der er beregtnet til divX
http://www.mandezonen.dk//article.php4?sid=149 og selvfølig også dvd

men ellers kan du få et dvd drev fra 399 kr og op efter også *bare*
trække en linje til tv et - jeg ved ikke hvor godt dte bliver på min
ser det ud af helevd til - men jeg bruger den også kun til at rippe
med

jeg futer den lige ud af nærværende forum :

fut opfølging til :dk.snak.off-topic
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : M.S.R.

Dato : 08-09-02 21:50

Hej Andreas

Det er rigtigt at det er OT.

Følg evt. dette link:

http://www.dahf.dk/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=2&t=000348

hvor flere billige og gode afspillere bliver nævnt.

/Morten