erfaring søges vz 800 Marauder
Fra : Jørgen Klindt Anders~

Dato : 08-09-02 19:52

Davs NG

Jeg går og tæker på a købe mig en splinter nagel neu Suzuki vz 800 Marauder.
Har nogen gruppen erfaringer med denne cykel gode eller dårlige høre jeg
gerne fra jer da alle min e spare skillinger ryger på dette vidunder.
FEEEEED cykel og se på syntes jeg.

jeg kender for flere af deres andre modeller, har både hørt godt ogskidt om
dem men generelt bliver Suzukis cykler da omtalt rimeligt pænt ude omkring i
landet.

Kører nu på en gammel Honda cb 550 fra 76 så det kan vel umiddelbart kun
blive bedre. ;-D *GG*

På forhånd tak
Klindt

NO-jka@cool.dk
fjern NO- for at maile mig.

Husk hilsepligten venner !!

Fra : Thomas Jensen

Dato : 08-09-02 21:19

> Har nogen gruppen erfaringer med denne cykel gode >eller dårlige

har en ven som købte sådan en fætter.

Var meget glad for den, og den kørte også fint.

Kun ét problem med den: bremse kontakten til bagbremsen hang, også selv om
forhandleren prøvede at rette det til.

mvh

Thomas Jensen
XJ600s div

Fra : RasmusZX9R

Dato : 08-09-02 21:26

"
> Har nogen gruppen erfaringer med denne cykel gode eller dårlige høre
jeg
> gerne fra jer

Jeg har prøvet en kammerats Marauder og jeg kan kun sige positive ting
om motor og køreegenskaber,ihvertifald.
Jeg kører til daglig på en sports motorcykel, så det er den jeg
sammenligner med og der blev jeg godt overrasket over hvor godt den
egentlig bremser og styrer.
Motormæssigt er den også lækker.
Gearkassen klarede uden problemer en max acceleration op igennem gearene
uden brug af kobling, uden mislyde.
Det kan man ikke sige, er noget der normalt kendetegner en chopper..((-:
Alt i alt har jeg kun godt at sige om den ihvertifald.
Mvh
Rasmus ZX9R-C (der kun bliver byttet med en chopper,hvis jeg får
"hænger"-kort..((-: )

http://www.kandu.dk/

Fra : BorreBoy

Dato : 09-09-02 07:50

"Jørgen Klindt Andersen" <jka@cool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
om
> dem men generelt bliver Suzukis cykler da omtalt rimeligt pænt ude omkring

Har selv haft en i et års tid. Synes den var rigtig fed; men på længere
ture, synes jeg komforten var meget dårlig.

/Thomas.

Fra : Kaj Gasseholm \(Repl~

Dato : 12-09-02 01:35

Sæde er for dårlig
Den har kæde
BAGSVINGER SLØR FRA 4500 KM OG OP
Spørg selv på http://www.suzuki-chopper.dk/forum/

Men vi har flere i klubben og alle er glade for dem

en mc med små problemmer

Kaj Gasseholm
http://www.wildwildwest.dk

Der tages forbehol for tasdefeg
"If you can't do the time, don't do the crime".