Email på T68i
Fra : S.H.Nielsen

Dato : 08-09-02 18:59

Jeg forsøger at få sat email op på min T68i - så jeg kan hente direkte fra
min mailboks hos TDC Internet....men det vil ikke lykkes...

Hvad skal jeg gøre?

Mvh. SHN

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 08-09-02 19:29

> Jeg forsøger at få sat email op på min T68i - så jeg kan hente direkte fra
> min mailboks hos TDC Internet....men det vil ikke lykkes...

Har du haft fat i TDC?
Hvis du skal have hjælp her i gruppen må du komme med nogle flere oplysninger.

Hvad har du forsøgt, og hvilke fejlmeddelelser får du??

--
Michael
http://www.vitsms.tk

Fra : Jens Bjargum

Dato : 08-09-02 22:05

"S.H.Nielsen" <sorenh@[fjerndette]nielsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg forsøger at få sat email op på min T68i - så jeg kan hente direkte fra
> min mailboks hos TDC Internet....men det vil ikke lykkes...
>
> Hvad skal jeg gøre?
>
> Mvh. SHN

Måske kan denne vejledning hjælpe :
http://www.bjargum.dk?ericsson_t68_mail.htm

Jens

Fra : Jens Bjargum

Dato : 08-09-02 22:12

> [...]
> Jeg forsøger at få sat email op på min T68i - så jeg kan hente direkte fra
> min mailboks hos TDC Internet....men det vil ikke lykkes...

Måske denne vejledning kan hjælpe dig :