Depositum!!!
Fra : Nuserpigen

Dato : 08-09-02 18:09

Hejsa

For ca. 1 år siden, flyttede jeg sammen med en veninde i en lejlighed.
Vi betalte begge hver sin del af depositumet.
Men det gik umildbart ikke, så jeg flyttede igen efter 1 måned.
Hun blev boede i lejligheden. Jeg spurgte så til depositumet, som jeg
selvfølgelig gerne ville have tilbage, nu jeg ikke boede der længere.
Hun sagde, at jeg fik depositumet, når hun flyttede derfra. Skal lige
siges, at vi ikke har kontakt længere.
Senere flyttede hendes kæreste så ind...
Hvor står jeg i denne situation?
Skal jeg betale for maling m.m når de flytter...?
Og har jeg overhovedet ret til det depositum?
Vi skrev begge under på lejekontrakten.

http://www.kandu.dk/

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 08-09-02 18:58

>Vi skrev begge under på lejekontrakten.
[...]

Stod begge jeres navne også på kontrakten?

/Henrik