Et spørgsmål vedr. en Kawa Ninja?
Fra : Henning Lund

Dato : 08-09-02 18:06

Min søn spørger hvor stærkt sådan en fyr kan komme op på, jeg ved det
ikke, men er der ikke en her i gruppen som kan hjælpe os?

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : Michael K. S.

Dato : 08-09-02 18:32

On Sun, 8 Sep 2002 19:06:00 +0200, "Henning Lund"
<nospam@lund.tdcadsl.dk> wrote:

>Min søn spørger hvor stærkt sådan en fyr kan komme op på, jeg ved det
>ikke, men er der ikke en her i gruppen som kan hjælpe os?

Jow,det kan vi sagtens hvis du lige specificerer hvilken
Kawa Ninja du tænker på,for den betegnelse har fulgt en række
forskellige Kawasaki-modeller....

-M

Fra : Henning Lund

Dato : 08-09-02 18:48

Michael K. S. skrev:

> Jow,det kan vi sagtens hvis du lige specificerer hvilken
> Kawa Ninja du tænker på,for den betegnelse har fulgt en række
> forskellige Kawasaki-modeller....

Hmmmm knægten siger den er fin grøn, men ellers ved han ikke noget om
dyret

Fra : Michael K. S.

Dato : 08-09-02 18:54

On Sun, 8 Sep 2002 19:47:30 +0200, "Henning Lund"
<nospam@lund.tdcadsl.dk> wrote:

>Hmmmm knægten siger den er fin grøn, men ellers ved han ikke noget om
>dyret

Hmmm ikke fordi det hjælper en hulens masse for det er en "rigtig"
kawa sportsbike jo altid - Men okay sandsynligheden taler for at
det er en ZX-R model af en eller anden slags og så er svaret mellem
250-300 km/t afhængig af om det er en 6'er,9'er eller 12'er....

-M

Fra : Henning Lund

Dato : 08-09-02 19:07

Michael K. S. skrev:

> [...]
> det er en ZX-R model af en eller anden slags og så er svaret mellem
> 250-300 km/t afhængig af om det er en 6'er,9'er eller 12'er....

Vi takker for svarene, han har ikke lige set hva det er for en fætter.

Fra : RasmusZX9R

Dato : 08-09-02 21:18

> Vi takker for svarene, han har ikke lige set hva det er for en
fætter.

Bare lige for at komme med lidt yderlige oplysninger kan jeg da fortælle
at det er en Kawasaki zx12r ninja, der har den officielle
"landspeedrecord" for standard motorcykler, med 202.34 mph (ca 330 km/t)
og at en zx9r ninja (som er den "rigtige" ninja) officielt kan køre 283
km/t og uofficielt,nedad storebæltsbroen,med hjemve og rygvind og ca 105
kg fører,kan køre ca 310 km/t, på speedometeret,hvilket svarer til ca
290 "rigtige" km/t.
Mvh
Rasmus ZX9R-C (som ikke kunne lade være med at prøve..((-: )

http://www.kandu.dk/

Fra : Michael K. S.

Dato : 08-09-02 21:23

On Sun, 08 Sep 2002 20:17:37 GMT, "RasmusZX9R"
<RasmusZX9R.news@kandu.dk> wrote:

>Bare lige for at komme med lidt yderlige oplysninger kan jeg da fortælle
>at det er en Kawasaki zx12r ninja, der har den officielle
>"landspeedrecord" for standard motorcykler, med 202.34 mph (ca 330 km/t)

Det er vist også med en dværg som pilot,uden spejle,nedad bakke,solen
i ryggen og meget stærk hjemve så ).Den "normale" topfart for
12'eren ligger lige omkring de 300 - så det er jo ikke ret meget,man
kan jo næsten løbe ved siden af...

Bike UK havde også en Haya oppe på 200 mph ved at teste den på en
nedlagt airstrip under lign. "specielle" omstændigheder,det ved vi jo
godt den ikke kommer i nærheden af under mere alm. forhold.

-M

Fra : Per Emborg

Dato : 08-09-02 23:05

Øv jeg kunne ikke få min kones 9R 01 over 295 km/t på vej hjem fra Assens
iår

X-Eleven
Per Emborg
mail@kvikkerten.dk
www.kvikkerten.dk

Fra : Armand

Dato : 21-09-02 18:01

Per Emborg <mail@kvikkerten.dk> skrev i en
> Øv jeg kunne ikke få min kones 9R 01 over 295 km/t på vej hjem fra
Assens
> iår

Kig på kortet:
Man kan ikke køre fra Assens uden at det går opad - Derfor!!

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 21-09-02 17:59

Henning Lund <nospam@lund.tdcadsl.dk> skrev i en

> Vi takker for svarene, han har ikke lige set hva det er for en fætter.

Hvor gammel er knægten?
Vær den pædagogiske far og søg/find på nettet billeder af hhv. en ZX6R,
en ZX9R og en ZX12R og gransk dem for detaljer til forskel (og hér er
lakeringen stort set ligegyldig!!)

Måske at han bliver en af dem der vitterligt kan se forskel på en nimbus
og et japans plastik-missil

--
Armand.