oplysning om unlocking af c45
Fra : Tim Andersen

Dato : 08-09-02 16:25

jeg har i de sidste to dage prøvet at unlock en c45 og undret mig over
hvorfor at jeg for h.... ikke kunne unlocke den c45 har prøvet en masse
prog. uden held !!!

men jeg har nu fundet ud af hvad der er galt de unlock programmer jeg har
prøvet dur KUN under win 98, har selv prøvet xp og win2k men det dur bare
ikke

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 08-09-02 20:30

"Tim Andersen" <tyty@andersen.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> prøvet dur KUN under win 98, har selv prøvet xp og win2k men det dur bare

Fik du løst problemet?
Ellers kan jeg nok godt åbne den for dig.

--
mvh Kasper Grevsen
PS: Fjern store bogstaver fra emailadressen.