Outlook 2000 - Kontaktpersoner ?
Fra : Is

Dato : 08-09-02 15:48

Hej

Jeg er ved at sætte min nye PC op så den køre som jeg gerne vil ha den til !

Jeg har kopieret mappen .PST

I kontaktpersoner havde jeg på min gamle PC flere undermapper, (kontakt
personer opdelt efter emne)
Når jeg så skulle sende en ny mail, og trykkede på "til" kom jeg til
"kontaktpersoner" men kunne gå op og vælge hvilken af undermapperne jeg
ville bruge istedet !!

Efter at have flyttet over, kan jeg kun vælge i kontaktpersoner, jeg kan
ikke vælge andet til trods for at jeg har dem i mappelisten i min venstre
side !

Der ikke problemer med at oprette en ny undermappe, den kan jeg godt vælge !

Er der en nem måde at gøre de gamle undermapper valgbare på ?? eller skal
jeg lave nye og så kopiere indhold over ??

Er emnet nylig omtalt, så henvis venligst til dette !!!

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : Bent Vejborg

Dato : 08-09-02 16:20

Hej Erik

I din mappeliste højreklikker du på den mappe der skal vises som
"undermappe"
Vælg egenskaber og fanebladet "Outlook Adressekartotek"
Sæt hak i "Vis denne mappe som adressekartotek til e-mail"
Og check lige i boksen nedenunder at der står det ønskede mappenavn.

God fornøjelse

Bent

Fra : Is

Dato : 08-09-02 16:11

Undskyld !!

Har fundet ud af det !!

Højre klik på den ønskede gr kontaktpersoner,
vælg egenskaber,
vælg Outlook-adressekartotek
og sæt et flueben i :Vis denne mappe som ...

I fald andre kunne bruge det !

--
Venlig hilsen
Erik Isager