skistøvler.
Fra : murer

Dato : 08-09-02 14:58

Jeg skal ud og købe nye skistøvler, og ville lige høre om der er nogen der
har gode/dårlige erfaringer de ønsker at dele med os andre .

Fra : Morten Dall

Dato : 09-09-02 15:20

"murer" ...
> Jeg skal ud og købe nye skistøvler, og ville lige høre om der er nogen der
> har gode/dårlige erfaringer de ønsker at dele med os andre .

Jeg kan kun tale varmt om Lange-støvler, specielt, hvis du har relativt
smalle fødder.

....og så er det min erfaring, at folk som regel nedprioriterer sokkerne. Det
er ikke ligegyldigt, om det er 3 for 100,- eller ét par til 200,-
Et par ringe skisokker kan gøre et par gode skistøvler til en dårlig
oplevelse.

Held og lykke med det, og husk at prøve en masse modeller og gå rundt med
dem i minimum 10 min.

Vh.

Morten