Parkeringsregler
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 08-09-02 14:17

Hej,

Det er jo et populært emne i gruppen, men jeg kan alligevel ikke finde
svaret på mit spørgsmål:

Hvordan får jeg fat i parkeringsreglerne for Odense Politikreds?

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Thomas Jensen

Dato : 08-09-02 14:28

> Det er jo et populært emne i gruppen, men jeg kan alligevel ikke finde
> svaret på mit spørgsmål:
>
> Hvordan får jeg fat i parkeringsreglerne for Odense Politikreds?

har nu været postet en gang, og på Lones side, men here goes:

http://www.odense.dk/Odense/pegasus.nsf/wrappage?open&url=/Odense/AgendaInte
rnet.nsf/webdefault/1D46AC995A686A3D412569A000590569&navigator=forside&print
venlig=ja

> Venlig hilsen / Best regards,
>
> Rasmus Nielsen.

mvh
Thomas Jensen, Odense
XJ600s div

Fra : Thomas Jensen

Dato : 08-09-02 14:31
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 08-09-02 18:50

http://www.odense.dk/Odense/pegasus.nsf/all/4141885AEB543C45C1256BB30031390F
> ?OpenDocument

Tak for det.

Det vil altså sige at jeg må parkere i parkeringsbåse?

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 09-09-02 13:05

Jeg ved ikke om de af og til ændre de regler. Men sidste år fik jeg at vide
at man ikke måtte i Odense. I år har jeg så fået at vide at man gerne må,
blot der kun holder en MC/bås. Det er fuldstændig vanvittigt. Jeg var så i
Odense her før ferien sammen med min kæreste, som også selv kører. Da det
var umuligt at finde 2 båse og bilerne holdt i kø for at få en plads, valgte
vi at parkere i samme bås. Der var tilfældigvis en P-vagt og jeg spurgte
hvad de sagde til det. Hun sagde det var ok, da det jo gav plads til flere,
hun ville aldrig give bøde for det. Kun hvis vi holdt der for længe, ville
hun notere os.

Jeg har dog fået at vide at man ikke må parkere i betalingsbåse overhovedet.
Men ellers så plejer jeg at parkere på torvet v. Sct. Gertrud, mod
P-pladserne, helt ud til vejen, hvis jeg ikke kan finde en plads. Det har
jeg indtil nu aldrig fået en bøde.

--
Mvh.
Henrik