AT kommandoer
Fra : verner

Dato : 08-09-02 12:28

Hej er der en der har at kommandoerne til Siemens M 50
og som vil af med dem.

verner.

Fra : Thomas Lykkeberg

Dato : 10-09-02 20:32

On Sun, 8 Sep 2002 13:27:35 +0200, "verner" <vap@get2net.dk> wrote:

>Hej er der en der har at kommandoerne til Siemens M 50
>og som vil af med dem.
Kig i GSM 07.05 og GSM 07.07...

Equipment (DTE - DCE) interface for Short Message Service (SMS) and
Cell Broadcast Service (CBS)
ftp://ftp.3gpp.org/specs/archive/07_series/07.05/

AT command set for GSM Mobile Equipment (ME)
ftp://ftp.3gpp.org/specs/archive/07_series/07.07/

De hedder 0707-xxx.zip og 0705-xxx.zip, hvor xxx angiver versionen af
spec. Brug den der hedder 7xx da dette er release 98 (hvilket er
rimelig bredt implementeret).

Hvis du er på jagt efter nogle helt specielle Siemens AT udvidelser,
kan jeg ikke hjælpe dig. Men GSM/3GPP specificerer skam en hel del AT
kommandoer (det er ikke et krav at mobilen skal understøtte dem,
udover Hayes-AT sættet). Men jeg vil væde på at 07.05 og 07.07 kan det
du er ude efter

/Thomas