..apropos wheelies.
Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 08-09-02 12:25

http://www.bikeproject.com/movies/firstvideo.wmv

De gutter her har øvet sig.

Kenneth S

Fra : Erland R. Nielsen

Dato : 08-09-02 12:58

> De gutter her har øvet sig.
>
> Kenneth S

Total kontrol, man forstår hvorfor de har afmonteret bagskærmene.
Erland

Fra : Michael K. S.

Dato : 08-09-02 13:02

On Sun, 8 Sep 2002 13:25:27 +0200, "Kenneth Sørensen"
<kso@REMOVE_THISkrak.dk> wrote:

>De gutter her har øvet sig.

Sweet....personlig har jeg altid bedst kunne li' rolling endos som de
også laver et par stykker af.

-M

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 08-09-02 13:20

> De gutter her har øvet sig.
______________________

Det skal jeg love for!
Er der i øvrigt nogen af jer, der har set "Judgement Day" og "Las Vegas
Extreeme" ??
- begge hele film, kun med sindsyge motorcykelister, der laver de ondeste
tricks!

Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Christian H

Dato : 08-09-02 13:51

"Psycho Cowboy" <chrijac@hotmail.com> wrote in message
> ______________________
>
> Det skal jeg love for!
> Er der i øvrigt nogen af jer, der har set "Judgement Day" og "Las Vegas
> Extreeme" ??

Kun teaser for judgement day.
Har du den hele, er jeg meget interesseret, da de er for vilde :)

Christian H

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 08-09-02 13:55

> Kun teaser for judgement day.
> Har du den hele, er jeg meget interesseret, da de er for vilde :)
_________________

Jag havde både Judgemant Day og Las Vegas Extreeme, men de cd'erne er
desværre bortkommet i rodet!

Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Christian H

Dato : 08-09-02 13:59

> _________________
>
> Jag havde både Judgemant Day og Las Vegas Extreeme, men de cd'erne er
> desværre bortkommet i rodet!

NEEEEEJ!

Skal jeg komme og hjælpe dig med at rydde op?

Christian H

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 08-09-02 15:48

> Skal jeg komme og hjælpe dig med at rydde op?
____________________

He he... det er sgu lige før... ej, jeg finder dem nok en dag, men jeg har
tonsvis af cd'er, så det bliver ikke foreløbig.
Jeg skal nok prøve at huske dig,når jeg finder dem!

Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 08-09-02 13:54

> [...]
> Extreeme" ??
> - begge hele film, kun med sindsyge motorcykelister, der laver de ondeste

Jeg synes jeg har hørt at Judgement Day ikke var kommet i den fulde version
endnu???

Henrik
www.gsx.dk

Fra : Steen Schmidt

Dato : 08-09-02 14:37

> Jeg synes jeg har hørt at Judgement Day ikke var kommet i den fulde
version
> endnu???

1'eren er vidst, men 2'eren er ikke endnu?

Mvh
Steen

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 08-09-02 15:49

"Steen Schmidt" <sschmidt@nospam.dk> wrote in message
> version
>
> 1'eren er vidst, men 2'eren er ikke endnu?
>
> Mvh
> Steen

Ok, fandt flere steder i USA hvor man kan købe 1´eren, den vil jeg ha.
Der er bare et par problemer.
1. man kan vælge mellem VHS, DVD og PAL, jeg VIL have den på DVD og helst i
PLA, men hvis jeg bestiller PAL ved jeg ikke hvad jeg får.
2. Prisen er $19.95, ca.150kr, det vil jeg også gerne gi, men jeg vil ikke
give $9.95 oveni i porto.
3. Jeg har lidt uheldige erfaringen med postordre fra USA, noget med
told&skat og sådan noget.

Så er der nogen der har set et sted i DK hvor Judgement Day kan købes på
DVD?
Eller er du blevet træt af den du har liggnede og vil sælge den til mig?

Henrik
www.gsx.dk
Spamfilter i e-mail addresse

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 08-09-02 19:22

> [...]
> DVD?
> Eller er du blevet træt af den du har liggnede og vil sælge den til mig?

http://www.iceman.se/ er da i det mindste noget tættere på dk.
mvh
Anders O

Fra : Martin Sørensen

Dato : 08-09-02 13:49

> http://www.bikeproject.com/movies/firstvideo.wmv
> De gutter her har øvet sig.

Det mener du da ikke?

Han har da forresten en ret fiks måde at parkere mc'en på, hvis der ikke er
meget plads. På højkant..

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Thomas Jensen

Dato : 08-09-02 14:25

> De gutter her har øvet sig.
>
> Kenneth S

kanon filmstump.

Kun én ting der kunne være bedre
Fjern musikken, og lad os høre maskinerne

mvh

Thomas Jensen
XJ600s div ´96 (hmmm kan den mon også )

Fra : Jimmi

Dato : 08-09-02 22:46

> XJ600s div ´96 (hmmm kan den mon også )

Den er dælme ikke nem at få i vejret, har en røv som en færge.
Jeg er godtnok også en amatør nisse, men det kunne faktisk være sjovt at
høre om der er nogen det er lykkedes for.

Jimmi
(XJ600S '99)

Fra : Steen Schmidt

Dato : 08-09-02 14:33

> De gutter her har øvet sig.

Wauw! Gid vidst hvem der spiller (underlægningsmusikken)?

Mvh
Steen

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 08-09-02 14:52

> Wauw! Gid vidst hvem der spiller (underlægningsmusikken)?

Det er gruppen System Of A Down: www.systemofadown.com

Hilsner,

Tony

Fra : Steen Schmidt

Dato : 08-09-02 16:03

> Det er gruppen System Of A Down: www.systemofadown.com

Takker - synes nok det lyd som dem. Jeg har en single (Needles) med dem...

Mvh
Steen

Fra : Morten Dahl \(FJERN ~

Dato : 09-09-02 11:10

"Kenneth Sørensen" <kso@REMOVE_THISkrak.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.bikeproject.com/movies/firstvideo.wmv

http://www.neonsins.com/home/Moto1-320.wmv

I den her er der nogen der skulle have øvet sig lidt mere (eller passet lidt
bedre på)

-
Morten Dahl

Fra : "H;P

Dato : 09-09-02 12:20

> "Kenneth Sørensen" viste i en meddelelse.....
> http://www.neonsins.com/home/Moto1-320.wmv

Har selv en bunke videoklips på ftp´en, hvor der er nogle ordenlige hovsa´er
!, det får mig til at gyse når der er en der smider sig midt under en
højhastigheds wheellie, eller en stoppie der slår en salto med en fin
landing på føreren *Avs*.

Hilsen

H;P

--
http://home1.stofanet.dk/FalkenDk <Nu opdateret>
hpaalling@hotmail.com / ICQ # 28655310 >Add me on MSN messenger

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 09-09-02 13:54

"Morten Dahl (FJERN I MAIL)" <news@FJERNmekasign.dk> wrote in message

> http://www.neonsins.com/home/Moto1-320.wmv
>
> I den her er der nogen der skulle have øvet sig lidt mere (eller
> [...]

Damn, den sidste del bliver sq lidt for uhyggelig.

Ubehageligt at se på, men måske sundt nok at få de barske realiteter ind
i hovedet før man prøver.

Kenneth S

Fra : Morten Dahl \(FJERN ~

Dato : 09-09-02 14:02

> Damn, den sidste del bliver sq lidt for uhyggelig.
>
> Ubehageligt at se på, men måske sundt nok at få de barske realiteter ind
> i hovedet før man prøver.

Tjae.. tror sku ikke der er nogen dødsfald imellem, men ja det gør
garanteret avs..

Det ser i den første film jo pissenemt ud, men man skal huske på der ligger
MANGE timers træning (og knoglebrud) bagved, samt mange dyre
værkstedsregninger..

Men uanset, så er det en utrolig opvisning i kontrol af sin MC.
baghjulskørsel med 10-15km/t uden den mindste sliger i valsen, og hængen
efter cykler.

Og det der startede som en (utilsigtet) parkering på halepartiet, bliver
110% vejet op af den ro hvormed han bare triller videre, ingen hårde bump
eller noget.

-
Morten Dahl

Fra : Bo Thomsen

Dato : 09-09-02 21:27

> De gutter her har øvet sig.

http://www.lasvegasextremes.com/mpg/vk512.asf

det har de her også bl. a. i ( imo ) over 100 m. stoppies
mest på zx9r
( 10 mb)
bo thomsen

Fra : "H;P

Dato : 09-09-02 22:08

"Bo Thomsen"skrev i en meddelelse
> http://www.lasvegasextremes.com/mpg/vk512.asf
>
> det har de her også bl. a. i ( imo ) over 100 m. stoppies
> mest på zx9r
> ( 10 mb)
> bo thomsen

Nej hvor er det synd den kikser den handstand den ene laver på røven af sin
mc. Det er sq et af de flotteste tricks jeg nogensinde har set . Den får
vist også en god lang tur uden sin fører .

H;P

Fra : Thomas Hjort

Dato : 09-09-02 21:44

"Kenneth Sørensen" <kso@REMOVE_THISkrak.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.bikeproject.com/movies/firstvideo.wmv
>

> De gutter her har øvet sig.

Ja det ser godt ud. Men hvem kan fjern-kende hvilke bikes der er med? Og
hvad er det for en balance/polstrings-røv der er sat på bikes'ne?

Mvh Thomas

SV650S

Fra : Bo Thomsen

Dato : 09-09-02 22:19

> Ja det ser godt ud. Men hvem kan fjern-kende hvilke bikes der er med?

jeg mente at den røde og den sølvfarvede er begge cbr900rr
men den sidste er sku noget usikker, men ligner lidt en gsxr750
<'99

Fra : Michael K. S.

Dato : 09-09-02 22:36

On Mon, 9 Sep 2002 22:44:10 +0200, "Thomas Hjort"
<dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote:

>Ja det ser godt ud. Men hvem kan fjern-kende hvilke bikes der er med?

Den røde er en Blade,den sølvfarvede en gixxer750,den sidste - no clue

> Og
>hvad er det for en balance/polstrings-røv der er sat på bikes'ne?

Det er en wheeliebar incl. forstærkning, for at kunne lave 12 o'clocks
uden at knuse bagenden nå den går i.....de fleste stuntkørere bruger
sådan en.

-M

Fra : Rapper

Dato : 12-09-02 06:43

Jeg har to eller tre udgaver af Las Vegas Extremes (400 MB hver). Hvis nogen
har en FTP jeg kan uppe til skal jeg nok fikse det, har ikke selv mulighed
for at sende over ICQ, IRC, sætte FTP op og lign. :\

--
Regards Rasmus aka Rapper
www.gramsespektrum.com

Fra : Thomas Hjort

Dato : 12-09-02 12:20

"Rapper" <unvalid@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har en FTP jeg kan uppe til skal jeg nok fikse det, har ikke selv mulighed
> for at sende over ICQ, IRC, sætte FTP op og lign. :\

Kan du ikke lave et edonkey link? www.edonkey2000.com ?

Mvh Thomas