Indsigelse mod alkoholiker tilholdssted
Fra : Esben Sørense

Dato : 08-09-02 08:00

Hej!

Jeg har til min store rædsel modtaget et brev fra Randers Kommune, om at
de vil åbne et "folkekøkken" og en døgnbutik for alkoholikere i vores
opgang.

Det er et tidligere erhverslejemål, som holdt til i stueetagen, som nu
skal være tilholdsstedet.. Vi er ikke særligt interesseret i det, da vi
har har flere børn i opgangen samt nogen på vej.

Er det andre, som har erfaring med indsigelser mod dette. Kan vi gøre
noget? Vi skal gøre indsigelser inden d. 16/9

MVh.

Esben Sørensen

Fra : Knud Thomsen

Dato : 08-09-02 09:03

Det handler jo reelt om, at der er et problem - vi vil alle gerne have gjort
noget ved det - bare det ikke kommer for tæt på mig.

Man må jo antage, at Randers kommune har vurderet stedet til at være det
bedste alternativ - og så forsøger man at løse et problem der - så er det
bare ærgerligt at du bor ovenpå.

Venlig hilsen
Knud