Skærme
Fijala 3554
Hvilken Sony Skærm
Fra : Rene Sørensen

Dato : 08-09-02 00:19

Jeg ved ikke hvilken skærm jeg skal vælge da jeg ikke kan se den store
forskel på E215E, E230 og G220, ikke andet end priser, hvilken skærm ville i
vælge????

Takker for hjælpen.

Fra : JSH [Hjørring]

Dato : 08-09-02 09:55

Da alt Sony laver er kvalitet, tager du den billigste, der opfylder dine
behov, når du alligevel ikke kan se forskel.

John Stenbak Hansen

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 08-09-02 13:28

> [...]

> Jeg ved ikke hvilken skærm jeg skal vælge da jeg ikke kan se den store
> forskel på E215E, E230 og G220, ikke andet end priser, hvilken skærm ville

Det er muligt, at du ikke kan se den store forskel i specifikationerne, men
du vil uden tvivl kunne se det i billedkvaliteten. Hvad du skal vælge kommer
selvfølgelig an på, hvor krisisk du er med fx lys/konstrastforhold, skarphed
i hjørnerne, evnen til at producere ens farveflader, men G220 er efter min
mening det klart bedste valg.

mvh
Peter

Fra : Esben

Dato : 08-09-02 13:59

"Chuke Mimergolf" <spam@nej.for.pokker> skrev i en meddelelse
> [...]
skarphed
> i hjørnerne, evnen til at producere ens farveflader, men G220 er efter

G220 ville også være mit valg, hvis prisen var nogelunde det samme.
G-serien har som regel være kendetegnende for at kunne klare højere
opløsninger/refreshrates, og dette er også tilfældet for G220 vs E230
(E215 kan jeg ikke lige finde nogen specs på).

G220 / E230
800x : 153hz / 137hz
1024x : 121hz / 107hz
1280x : 91hz / 81hz