Vil ikke vise nr.
Fra : Kenn@primera.dk

Dato : 08-09-02 00:03

En kammerat har lige konverteret til isdn, og har fået den nye NTab boks, og
et minivigor modem. Han har koblet en analog tlf. på port 1 i NT boksen, og
minivigor er self. koblet til på port 1 til isdn.

Problemet er så bare at hans tlf.nr. ikke længere bliver vist udadtil*, som
før han konverterede til isdn. Telebutikken oplyste mig at han var sat i den
rigtige kategori for at det skulle kunne lade sig gøre at se nr. udadtil.

* Hvis han ringer til mig står der vistnok det samme som hvis han havde haft
hemmeligt nr.

Nogen løsningsforslag ?

kenn@primera.dk
www.primera.dk ´00 NissanPrimera 2,0 SRi
www.diversion.dk ´98 Yamaha XJ600S diversion

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 08-09-02 00:08

"Kenn@primera.dk" <kenn@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> * Hvis han ringer til mig står der vistnok det samme som hvis han
havde haft
> hemmeligt nr.

Han må ringe til Fejlservice og fejlmelde

Usenetstatistik pr. 4/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Sørensen

Dato : 08-09-02 09:19

> [...]
> rigtige kategori for at det skulle kunne lade sig gøre at se nr. udadtil.
>
> * Hvis han ringer til mig står der vistnok det samme som hvis han havde

Læs manualen til NT-ABèn i gennem, hvis det ikke løser problemet så
fejlmeld.
Jeg mener det er det første nummer på porten der vises, så læg hovednumeret
ind som nummer 1. på port 1 ved hjælp af *98#

vh.
Sørensen

Fra : Kasper Ladingkær

Dato : 08-09-02 12:09

Inden du fejlmelder, kunne I prøve at taste "#31#", hvis I skulle have fået
skjul nr. kat. 2. (normalt bliver folk oprettet med kat. 3 ser mere på side
18+19 i brugervejl.)

--
Venlig hilsen
Kasper Ladingkær