Proliant 1000 486
Fra : [TR]Fido_linux

Dato : 07-09-02 23:09

Hej
Jeg har fået overstående, men kan ikke rigtig finde en manual til den på
compaqs hjemmeside.
Jeg ville gerne have lidt flere info om controlleren i den, da jeg også har
et compaq storage works, som jeg ville smide på den, og så bruge den som
filserver.
Men, kan controlleren håndtere alle disse diske ?

Fra : Flemming V. Mortense~

Dato : 27-09-02 09:47

"[TR]Fido_linux" <fido_linux@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> filserver.
> Men, kan controlleren håndtere alle disse diske ?

SW + Drivers
<http://www.compaq.com/support/files/server/us/locate/40_1129.html>

REFERENCE LIBRARY FOR THE PROLIANT 1000
<http://wwss1pro.compaq.com/support/reference_library/viewreferencelibrary.a
sp?countrycode=1000&catid=750&famid=784&prodid=30|ProLiant%201000>

-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-
Flemming V. Mortensen / fvm@nethotel.dk
-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-
/* Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside! */