Genial musikguide
Fra : Martin Andersen

Dato : 07-09-02 22:15

Hej.

Jeg ved ikke om den allerede er kendt, men jeg har ihvertfald først hørt om
det nu.

Mangler du grundig information, biografi, diskografi mv. om en kunster så
prøv:

http://www.allmusicguide.com

Det er en virkelig detaljeret side der fortæller det meste af det man har
brug for at vide om kunsteren man søger. Dog kunne den godt være lidt mere
"up to date" i nogle tilfælde.

Mvh.
Martin

Fra : Uffe Holst

Dato : 07-09-02 23:07

Ligner ret meget http://www.allmusic.com, der også er nævnt i gruppens FAQ.

--
Uffe Holst

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-09-02 21:30

Martin Andersen <martin_andersen@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d7a6c6c$0$159$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Det er en virkelig detaljeret side der fortæller det meste af det man har
> brug for at vide om kunsteren man søger. Dog kunne den godt være lidt mere
> "up to date" i nogle tilfælde.
_______

Desværre er den på engelsk, så det får man jo ikke meget ud af.

Hilsen Åge

Fra : Enzo

Dato : 08-09-02 21:55

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote in message

> [...]
> _______
>
> Desværre er den på engelsk, så det får man jo ikke meget ud af.

Når du siger "man", så mener du vel "jeg", ikke?