Ødelagt CD
Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 07-09-02 22:21

Hej

Kan man få en ny Apple CD, hvis man kan fremvise den gamle, som er død?

Hvis ja - Hvor?

Hvis nej - Hvad gør man så? (Udover at købe en ny, da man jo allerede har
betalt for den oprindelige)

Mvh
Jesper

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 08-09-02 06:01

Hej Jesper

Jesper Rasmussen wrote:

> Kan man få en ny Apple CD, hvis man kan fremvise den gamle, som er død?
>
> Hvis ja - Hvor?

Det kunne man engang, men jeg véd ikke, om det stadig gælder. Og dengang
skulle man gå ind i en Apple butik med den ødelagte CD, så tror jeg nok, de
sendte den ind til Apple og der kom en ny retur, som man så skulle hente i
butikken medbringende sin faktura som bevis.

> Hvis nej - Hvad gør man så? (Udover at købe en ny, da man jo allerede har
> betalt for den oprindelige)

Hvis du vil, kan du sende både den ødelagte + et tomt 700mb medie samt en
frankeret svarkuvert til mig, så skal jeg gerne lave en ny til dig.

Jeg går ud fra, det er en system CD, det drejer sig om.

Send mig lige en mail off-list for nærmere aftale.

mvh. Erik Richard

Fra : Jesper

Dato : 08-09-02 07:55

Jesper Rasmussen <nej@til.spam> wrote:

> [...]
>
> Hvis ja - Hvor?
>
> Hvis nej - Hvad gør man så? (Udover at købe en ny, da man jo allerede har

Prøv at ringe til Apple supporten eller kontakte den butik du har købt
din Mac igennem. Er det et ældre system kan du få det kylet i nakken for
næsten ingen penge hvis du sætter en købsannonce i
dk.marked.privat.edb.mac
--
Jesper
em@il -> pinebox {a} myrealbox [dot] com

Fra : Michael Horn

Dato : 08-09-02 09:13

Jesper <spam@supressor.invalid> wrote:

> [...]
> din Mac igennem. Er det et ældre system kan du få det kylet i nakken for
> næsten ingen penge hvis du sætter en købsannonce i

Jeg havde et lignende problem og ringede til supporten.
Apple sendte mig simpelthen en hel ny pakke komplet CD'er (x.10.00)
inkl. os 9 AW etc.

Men det tager ca 4 uger at få den!

Michael Horn
Ichat: michaelhorn@mac.com
Web: homepage.mac.com/michaelhorn

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 08-09-02 10:04

"Michael Horn" <michaelhorn@mac.com> wrote in message

> Jeg havde et lignende problem og ringede til supporten.
> Apple sendte mig simpelthen en hel ny pakke komplet CD'er (x.10.00)
> inkl. os 9 AW etc.

Det vil jeg da prøve at gøre.
Tak for svarene til alle. Jeg vender tilbage, hvis det ikke lykkes at få den
byttet

Mvh
Jesper