FZ50!!!
Fra : MB

Dato : 07-09-02 21:46

Hej

Når jeg kommer op på 45( som er topfarten)
begynder den at sige rasle lyde og jeg ved ikke hvor det kommer fra???

Mvh Martin

Fra : Duffi

Dato : 08-09-02 19:20

HeHe...
Sådan er det at ha noget gammelt lort..
Det gør min Yamaha fs-1'er også... det vænner man sig hurtigt til.
Det er når man kører med fulde omdrejninger og måske lidt ned ad bakke så
kører hjulet hurtigere rundt end motoren trækker, derfor de underlige rasle
lyde...

Det kan jo være alt der rasler men primært er det motoren fordi den får så
mange omdrejninger...

Fra : Ukendt

Dato : 09-09-02 17:36

"MB" <mbanasik@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Når jeg kommer op på 45( som er topfarten)
> begynder den at sige rasle lyde og jeg ved ikke hvor det kommer fra???

Du må vist helre tjekke slør i krumtap/pjejlstang/nåleleje før du kører så
forfærdeligt meget længere på den Suz...