PCI grafikort med tvout
Fra : Robin og Karina [Aal~

Dato : 07-09-02 21:24

hvilket kort kan anbefales til en ældre pc uden agp port?

pc'en er stor nok til at kunne afspille divx film!

Kortet skal være så billigt som muligt, dog skal kvaliteten være brugbar.

med venlig hilsen

Robin

Fra : Cacba

Dato : 08-09-02 09:18

Hvis der staar gforce paa det kan det ikke være galt... og hvis du kan
undgaa at der staar MX paa det er det super... se paa www.edbpriser.dk

Cacba Out

Fra : Lars Møllebjerg

Dato : 08-09-02 09:37

"Cacba" <cacba@cacba.dk> wrote in message
> Hvis der staar gforce paa det kan det ikke være galt...

Øhh.... Øhh.... der blev sagt TV-Out, og der er GeForce dog det værste skod
der kan tænkes - Jeg har hørt at GeForce 4 skulle være næsten brugbar, men
de tidligere forsøg fra nVidia er i hvert fald ikke.

Du har brug for et Matrox G400 eller G450 kort. Jeg aner ikke om det
førstnævnte findes i PCI udgave brugt et eller andet sted - G450 sælges
stadig i PCI udgaven, men fra nyt koster det nok en del.

Du kan evt også kigge på ATI, men de var lidt bagefter Matrox med TV-out i
den generation af grafik kort du leder efter.

/Lars

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-09-02 13:04

"Robin og Karina [Aalborg]" <kairo@email.SletdettEdk> wrote in message
> hvilket kort kan anbefales til en ældre pc uden agp port?
>
> pc'en er stor nok til at kunne afspille divx film!
>
> Kortet skal være så billigt som muligt, dog skal kvaliteten være brugbar.

Der er tidligere blevet nævt dette kort..

Det ser rigtigt godt ud..

Xcard

http://www.sigmadesigns.com/