Hvilken mobil bør jeg vælge?
Fra : Daniel Baek

Dato : 07-09-02 19:36

Hej,

Jeg står og skal til at købe en ny tlf. da min gamle 3310 er defekt,
men jeg er i tvivl om hvilken jeg skal vælge:

Kriterierne:

Det skal være en lille tlf. der ikke fylder så meget og den skal have
okay stand by tid.

Prisen må være på ca. maks. 3.000 uden abonnement.

Har overvejet Ericsson T66 men har hørt den har meget dårlig standby
tid (nogen der har kommentarer til dette?) og hælder nok derfor til en
Nokia 6510 (eller 8310? men nogen siger det er ældre tlf'er)

Håber der er nogen der har nogle konstruktive kommentarer eller
forslag til valg af mobil.

På forhånd tusind tak

/Daniel Bæk

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 07-09-02 22:23

Hej

daniel@baek.tk (Daniel Baek) wrote:

>Har overvejet Ericsson T66 men har hørt den har meget dårlig standby
>tid.

Nja, stb. tiden har jeg ingen errfaring med, men, med mindre du har
nogle meget små "frøkenfingre" vil jeg påstå at telefonen nærmest er
umulig at betjene, tasterne er ganske enkelt for små, og iøvrigt, selv
om telefonen er meget lille, så er den faktisk ret tyk (dyb)

> og hælder nok derfor til en
>Nokia 6510 (eller 8310? men nogen siger det er ældre tlf'er)

Ældre ja, alt er jo relativt, og tingene går jo ret hurtigt i denne
branche, men jeg vil nu ikke kalde de 2 nævnte modeller for ældre. Ind
imellem er det nok en god ide at købe en telefon som har været på
markedet et antal måneder, dels har man ofte fået pillet børnesygdommene
ud af softwaren, og dels har prisen det med at falde efter nogle
måneder, eller når der igen kommer en ny model, så med mindre du absolut
_vil_ ha' det allernyeste, så køb du roligt en 6510 el. 8310.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Martin S.

Dato : 07-09-02 23:08

tag et kig på panasonic GD67 til 2249 uden abb. hos sonofon.. Den er fed.