Sunny Rejseforsikring?
Fra : Vibeke Niclasen /LO

Dato : 21-02-01 10:46

Er der nogen, der har erfaring med rejseforsikringen Sunny? Iflg. deres
hjemmeside, er det meget billigt, men rejsebureauet fraråder at bruge dem
(har hørt om for mange dårlige erfaringer)

vh vibeke

Fra : Lars Jakobsen

Dato : 21-02-01 12:01

Rejsebureauet har sikkert et andet (og sikkert dyrere) produkt de vil sælge.
De er nok mest interesseret i at sælge dig noget hvor de får en god
provision.

Uden jeg har nogle andele i Sunny ..., vil jeg alligevel mene at det er
ihverttilfælde en billig måde at få en afbestillings forsikring, som kan
bestilles så den gælder i et år, dvs. ti lflere rejser (husk at kalkulere
med hvor lang du forventer at den længste rejser bliver). Hvad deres sygdoms
dækning angår ved jeg intet, men Politiken havde for 2 uger siden i deres
rejsetillæg om tirsdagen en "nameldelse" af forskellige forsikringer.
Lars Jakobsen
---------------------------------

Fra : Susan

Dato : 21-02-01 17:52

On Wed, 21 Feb 2001 10:45:52 +0100, "Vibeke Niclasen /LO" <vnc@lo.dk>
wrote:

> [...]
>hjemmeside, er det meget billigt, men rejsebureauet fraråder at bruge dem
>(har hørt om for mange dårlige erfaringer)

Jeg vil hverken anbefale eller sige du ikke skal tage Sunny, men hvis
du skal udenfor Europa, vil jeg da anbefale Kompas forsikring, som
vist er en af dem, der har de bedste betingelser når det handler om
sygdom og familiemedlemmer der transporteres gratis (var i fjernsynet
engang) . Derudover, er de vist også de billigste, hvis man rejser som
ægtepar eller lign.

Mvh

Susan