WoD - Panders
Fra : Jakob Medgyesi

Dato : 07-09-02 17:37

Halløj,
Er der nogen der har et link til et godt billede/god tegning af Panders'
klanmærke?

Jakob

Fra : Kuruderu

Dato : 08-09-02 17:44

Tror at det er svært at finde, da panders jo ikke er er en rigtig clan, men
mere en bande, samt at de kun er beskrevet i en enkelt bog (mener det er i
Time Of Thin Blood).
Men jeg ksal nok lige grave lidt i mine gemmer efter et link til dig.

Kuruderu

Fra : Mayor_Tom

Dato : 08-09-02 20:40

Beskrivelsen af Panders er at finde i Guide To The Sabbat, eftersom at
Panders er Sabbat'ens modtræk til Caitiff.... de blev anderkendt som en
selvstændig Clan i Sabbat'en efter at en Caitiff ved navn Joseph Pander fik
samlet stort set alle Caitiff'er i Sabbat'en under sig... derefter blev de
kendt som Panders....

Deres "Clan" symbol kan ses her:
http://www.wodgraphics.com/images/July2001Pander.gif

/Morten Nørgaard, TRoA

Fra : Kuruderu

Dato : 08-09-02 23:58

Det er self. rigtigt det du skriver. Min fejl. burde nok læse mine bøger
igennem igen

Kuruderu

Fra : Jakob Medgyesi

Dato : 09-09-02 10:12

> [...]
fik
> samlet stort set alle Caitiff'er i Sabbat'en under sig... derefter blev de

Superkugl, takker
Nu kan jeg slippe for at købe en klanpin og lave en t-shirt istedet.
Selvom jeg normalt er mest til bordrollespil, har det vist sig at Solhvervs
WoD kampagne i Odense er ganske underholdende - og jeg har på fornemmelsen
at det er lidt rarere at være Panders i sabbaten end caitiff i camarillaen
;)

Jakob

Fra : Kuruderu

Dato : 09-09-02 15:07

Tja i sabbat er de idet mindste organiserede det er nok den største ulempe
for caitiff i camarilla, og så det faktum at de ikke bliver regnet for
noget.

Kuruderu

Assamites er klart mine favoritter!

Fra : Jakob Medgyesi

Dato : 09-09-02 15:57

> Tja i sabbat er de idet mindste organiserede det er nok den største ulempe
> for caitiff i camarilla, og så det faktum at de ikke bliver regnet for
> [...]

Jøps - klart en kugl klan. Omend jeg selv til tid og evighed vil være stor
Cappadocian-tilhænger - hvordan kan man andet end elske en klan hvis founder
ville begå diablerie på gud

Jakob

Fra : Mayor_Tom

Dato : 09-09-02 21:47

"Kuruderu" <Kuruderu@dak.kollegie6400.dk> wrote in message

> Assamites er klart mine favoritter!

Ja, Assamite er nok også en af mine favoritter.... specielt efter Revised
Clanbogen er udkommet... med hene The Schism, hvor en stor del af Clan
Assamite er blevet givet asyl i Camarilla'en...... Al-Ashrad styrer....

(Men ok, jeg foretrækker også at spille Camarilla.... anytime...)

/Morten Nørgaard, TRoA

Fra : Kuruderu

Dato : 10-09-02 01:08

Det er klart nemmest at spille i camarilla frem for independent eller
sabbat. Har nok noget med organisationen at gøre det er ligesom nemmere at
få et netværk af faste kontakterfor spillerne op og stå, dog har jg ofte
problemer med at få den rigtigt dosering af vampyrer i forhold til andre
grupper (Humans, Mages, Werewolves etc.) hvor mange vampyrer smider i i byer
som f.eks LA?, London? NY? Seattle?

Kuruderu

Jakob: Cappadocian er minklan nummer 2 de er også vildt kool.

Fra : Jeppe Møller

Dato : 10-09-02 10:37

*cuit*
> grupper (Humans, Mages, Werewolves etc.) hvor mange vampyrer smider i i
byer
> som f.eks LA?, London? NY? Seattle?
*cut*

Jeg smider ind efter for godt befindende
Vi spillede et enkelt scenarie i Holbæk (dk) hvör jeg havde valgt der skulle
være 20 vamps- for det var så mange ejg skulle bruge til intriger, stemning
usw. Jeg ved tallet er ALT for højt iflg. 'reglerne' (1vamp pr... 50.000?
husker ikke men grundbogen siger noget om det) men det var sådan det ville
virke bedst i vores spil.
/Jeppe

Fra : Kuruderu

Dato : 10-09-02 16:44

Det er også sådan jeg har gjort hidtil, men ja jeg tror også at deres
1-50.000 rate er baseret på amerikanske storbyer.
Men så er der jo altid "The Golden Rule".

Kuruderu