Efter SP1 kan jeg ikke printe BODY'en ud i~
Fra : Salva

Dato : 07-09-02 13:36

Efter jeg har installeret Sp1 til officeXP, så er der en del brugere der
ikke kan printe en e-mail ud fra OutlookXP!! Kun til: fra: og emne linien
kan ses, men IKKE body (eller hovedteksen må det hedde..)

Jeg har på fornemmelsen, at det er fordi e-mailen er i HTML format, for når
jeg laver formatet om til almindelig tekst printer den det hele ud fint.

Det sker på flere forskellige printere, så jeg vil ikke tror det er
printeren der er noget i galt med. De kører med de nyeste drivere.

Nogen der har en ide om hvad det kan være? Håber det er rettet i SP2 :)

-salva