C.V. Jørgensen i Århus
Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 07-09-02 11:59

Nå, så fik man endelig set giraffen, og det var da ikke nogen
ubetinget succes. Han startede med "Det regner i mit hjerte"
efterfulgt af uendeligt mange ensformige stille sange for endelig
at slutte af men "Ude af sync" og "Florafobi". De 2 sidste var
givet indsat for at redde koncerten, men på det tidspunkt var
det bare for sent.

Nu er den nye plade godt nok noget stille, men hvorfor ikke
blande de langsomme med de lidt hurtigere, når man nu har
dem? Så var han endda så fræk at holde en pause midt i det
hele - på trods af at der hverken var en svedperle eller tåre
at skue i miles omkreds. Her kunne man så håbe at kom ind
igen og satte lidt fut i kedlerne, men i stedet blev der bare
fortsat i samme stil.

Nu må han hellere meget snart lave en ny plade af "Sjællandsk"
kvalitet så billedet af en "has-been" ikke kommer til at stå som
det evige minde.

Er jeg den eneste der synes det var en kæmpe skuffelse?

Ulrik Magnusson

Fra : Michael Alø-Nielsen

Dato : 07-09-02 19:17

"Ulrik Magnusson" <ulrikm@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Er jeg den eneste der synes det var en kæmpe skuffelse?

Nu har jeg ganske vist aldrig set manden optræde live, men jeg må da sige at
jeg blev enormt skuffet over albummet.
Måske vinder det ved mange gennemlytninger, men det har jeg ærlig talt ikke
tålmodigheden til!

-Michael.

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 08-09-02 03:26

"Michael Alø-Nielsen" wrote:

> [...]
> jeg blev enormt skuffet over albummet.
> Måske vinder det ved mange gennemlytninger, men det har jeg ærlig talt ikke

Det har jeg , men det nytter bare ikke noget - 117 gang er det stadig lige
kedeligt - men han er jo sådan en man giver mange chancer, så måske 118
gang... Nej, "Fraklip fra det fjerne" er storkandidat til prisen Årets
skuffelse,
men 'in concert' havde jeg alligevel forventet at han ville hive stikket hjem,
det skete bare ikke. Sikkert også derfor den ekstra store skuffelse.

Ulrik Magnusson