Forsikring
Fra : Daddy

Dato : 07-09-02 09:09

Hej

Jeg har anskaffet mig en 31 år gammel BMW, er der noget om at sådan en kan
forsikres som veteran, og ved hvilke forsikringsselskaber kan det gøres.

Det er 15 år siden jeg sidst har haft MC, og i går var jeg i København for
at hente den(bor i Silkeborg), det var
bare skønt at køre igen, men hold kæft hvor blæser det meget når der ingen
kåbe er på.

MVH
Ole Fisker

Fra : Daddy

Dato : 07-09-02 09:15

Hej

Den gik vist forkert, jeg havde ikke set at der var et indlæg med samme navn
i forvejen.

MVH
Ole Fisker