Husquarna hjemmeside / chokes
Fra : Roald jacobsen

Dato : 07-09-02 00:41

Hej er der nogen der ved om Husquarna har en hjemme side over deres jagt
våben, herv tænker jeg specielt på halvautomat haglgevær. Jeg er nemlig
interesseret i tekniske data og priser på våbene.

Et andet spørgsmål som jeg vil stille, som går på at jeg har lige anskaffet
mig et haglvåben, som er et Husquarna halv automatisk gevær. Det er 1/8 i
boringen, men jeg vil gerne ned i en 1/2 eller 1/4 boring. Jeg har tænkt på
om det er muligt at dreje et gevind, så man kan skrue chokes i den??.